Hotelul

Hotelul

Din personalul hotelului fac parte cameristele, a căror sarcină este de a asigura ordinea generală  în hotel, în camerele de oaspeți și în zonele publice (holuri, săli de conferință, restaurante, coridoare, scări, grupuri sanitare). În funcție de standardul hotelului, curățenia în camere poate fi efectuată la intervale diferite în timpul șederii, de obicei în fiecare zi.
Din motive ecologice, multe hoteluri cer clienților să informeze dacă nu se dorește sau nu este necesară schimbarea zilnică a lenjeriei de pat și a prosoapelor.
Hotelurile cu un standard mai ridicat oferă și serviciul unui bellboy. Acesta transportă bagajele oaspețiilor în camerele lor, prezintă camera etc.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Interested but need more info?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu