Platforma ta de călătorii{Skip_navigation.topbar}

Căutaţi cazare ieftină - Multe oferte & promoţii din care să alegeţi!

  • Peste 1,3 milioane de proprietăți
  • Hoteluri
  • Apartamente
  • Reduceri
2 1
CAZARE LA UN PREȚ AVANTAJOSPeste 1.3 milioane de proprietăți disponibile, astfel încât să-ţi poți rezerva cazarea la un preț avantajos
Fără taxe ascunsePolitica noastră de rezervări este transparentă. Sunteți informați de la început cu privire la suma finală de plată.

Aveți întrebări despre hotel sau rezervarea dumneavoastră?

Găsiți răspunsul în Ghidul de călătorie.

Sistemul de stele - Informații generale
Sistemul de stele - Informații generale

Clasificarea hotelurilor este utilizată pentru a armoniza standardele, pentru ca oaspeții să fie informați cu privire la facilitățile pe care le oferă fiecare hotel în parte și pentru a nu fi luați prin surprindere în momentul sosirii la hotel. Evaluarea reflectă respectarea anumitor standarde și criterii. Acestea definesc, astfel, tipurile de camere, tipul de echipamente utilizate, standardul restaurantelor și al baurilor, tipul serviciilor suplimentare (centre de afaceri, săli de conferință, săli de sport etc.). Standardele stabilite pentru hoteluri variază de la țară la țară, este un sistem de stele care nu este standard internațional. Același număr de stele în țări diferite pot răspunde la standarde diferite. Cu toate acestea, se urmează același principiu: cele mai multe stele reprezintă servicii mai multe incluse în tariful pentru o cameră standard. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Tipuri de camere
Tipuri de camere

Camerele la hotel sunt împărțite în funcție de tipul și numărul de paturi: cameră single - o cameră pentru o singură persoană cu un singur pat. În unele hoteluri există și camere duble în regim single; cameră dublă - o cameră pentru două persoane cu două paturi (unite sau separate); dublu (twin) - o cameră pentru două persoane, cu două paturi separate; camerele twin sau duble sunt mai spatioase; matrimonială (cameră dublă) - o camera dublă, dar cu un pat dublu. Sunt hoteluri care oferă camere cu două paturi mari duble; triplă -  cameră  pentru trei persoane cu trei paturi separate (sau un pat dublu și un pat pentru o singură persoană) și o singură baie; quad - cameră pentru patru persoane. Alegerea celei mai bune oferte De cele mai multe ori, hotelurile prezintă în oferte doar camere duble ce pot fi folosite și de o singură persoană, tariful pentru acestea este conform tipului de cameră selectat de către oaspete.  Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Standarde pentru mâncare
Standarde pentru mâncare

Fiecare țară are propriile obiceiuri și principii privind alimentația din cadrul hotelurilor. Aceste obiceiuri depind și de tipul hotelului, dar și de tipul de ședere ales de oaspete. Mic dejun tip bufet Acest tip de bufet self-service poate fi folosit fără restricții de către oaspeți, în cazul în care în cazare este inclus micul dejun. Oaspeților li se pune la dispoziție o gamă variată de feluri de mâncare ce le poate asigura o masă completă, inclusiv gustări și deserturi. Mic dejun continental Micul dejun constă de obicei în ceai sau cafea, uneori și suc, pâine/pâine prăjită sau croissant, unt, gem sau jeleu, brânză și cârnați. Acest tip de masă poate fi găsit în țările mediteraneene și în Statele Unite. Mic dejun englezesc Acest mic dejun este de obicei servit în Insulele Britanice și este format din suc și/sau cereale, pâine prăjită, unt, gem, cafea și ceai, ouă, bacon, șuncă sau pește, fiind mult mai consistent față de micul dejul de tip continental. Alegerea meselor speciale Mesele sunt servite de obicei „ca la carte”, în funcție de meniul curent. Meniul ar trebui să includă alimente din mai multe tipuri de carne, mâncăruri din pește, mâncăruri vegetariene, supe și deserturi. Specificitatea meniului depinde în întregime de hotel. Oaspeții care au o anumită dietă sunt rugați să informeze hotelul din timp pentru a putea verifica dacă este posibil să fie preparate aceste mâncăruri. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Procesul de check-in la hotel

Când ajungeți la hotel trebuie să mergeți la recepție și să prezentați voucher-ul și cartea dumneavoastră de identitate sau pașaportul. Hotelurile oferă servicii de recepție 24 de ore pe zi, însă check-in-ul (cazarea) se face după ora 14:00 până la ora 24:00, iar check-out-ul (părăsirea hotelului) se face până la ora 12:00. În unitățile mai mici sau în pensiuni aceste reguli pot fi diferite, de aceea clienții trebuie să verifice în prealabil regulile unității de cazare. În timpul procedurii de cazare verificați care sunt echipamentele pe care le puteți utiliza și facilitățile de care beneficiați în timpul sejurului. După înregistrare, oaspetele primește cheia (sau cardul) camerei. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Care sunt tipurile de paturi in hoteluri?

Tipuri de paturi sunt: pat pentru o singură persoană (app. 90 x 190-200 cm) pat dublu/ matrimonial (140 x 190-200 cm) pat queen size (app. 153-160 x 203 cm) pat king size (app. 198-200 x 203-210 cm) Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.  

Servicii suplimentare oferite în hoteluri

Multe hoteluri oferă servicii suplimentare, cum ar fi apelurile de trezire, spălătorie, room service, comandă taxiuri, vânzare bilete pentru evenimente culturale, informații turistice, cutii pentru păstrarea valorilor în condiții de siguranță. Unele dintre aceste servicii sunt prestate contra cost. Atenție! Barul din cameră (de multe ori un frigider mic) este de obicei opțional, iar produsele consumate se plătesc. Taxa pentru produsele consumate (băuturi, snacks-uri) este calculată la sfârșitul perioadei de ședere, la check-out. Fiecare cameră ar trebui să conțină lista de prețuri a produselor. Multe hoteluri oferă gratuit cafea și ceai. Unele camere de hotel sunt dotate cu filtru de cafea sau ibric, ceai, cafea, zahăr, lapte și căni de unică folosință sau de sticlă.  Facilitățile suplimentare din cadrul hotelului depind de standardul hotelului. Acest tip de facilități includ: piscină, saună, săli de gimnastică, magazin de bijuterii, magazin de suveniruri, salon de coafură, echipamente de agrement, săli de conferință, centre de infromare turistică, parcare gratuită, călcătorie. Internet  În cele mai multe hoteluri există posibilitatea de a utiliza Internetul. Hotelurile cu un standard mai ridicat oferă acces wireless gratuit în fiecare cameră. Uneori, se întâmplă că acest tip de rețea să fie protejată, iar accesul la rețea se plătește. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil. [deals Limit=2 ArrivalCity=BCN DepartureCity=BUH Sort=Price Order=Ascending]

Alegeți categoria care vă interesează

Citiți Politica de confidențialitate (și în domeniul datelor cu caracter personal - RGPD) - mai multe Accept