Transportatorul solicită împărțirea plății în două etape separate. În prima etapă vei achita biletul. În cea de-a doua etapă vei plăti taxa de serviciu, precum şi alte servicii selectate (de ex: asigurarea). Poți accesa fiecare etapă atunci când selectezi metoda de plată.
Dacă o companie aeriană low-cost, cum ar fi Ryanair, solicită verificarea rezervării, vei primi un e-mail din partea noastră sau de la compania aeriană cu informațiile relevante și un link către formularul de verificare.
Aceasta este o practică standard, iar biletul va fi în continuare valabil. Totuşi, dacă nu verifici rezervarea, nu vei putea să o gestionezi. În plus, nu vei putea efectua check-in-ul online și va trebui să plăteşti adiţional la aeroport (aproximativ 55 de euro/persoană pentru fiecare zbor).
Înainte de a începe verificarea rezervării, pregăteşte următoarele:
Formularul de verificare poate include mai mulți pași, așa că urmează instrucțiunile de pe site-ul companiei aeriene. Introdu informațiile solicitate și bifează acordurile necesare. De asemenea, compania aeriană poate solicita o imagine sau o fotografie a documentului utilizat pentru a face rezervarea și o fotografie a feței tale.
Află mai multe din ghidul: Verificarea rezervărilor de către companiile aeriene.
Dacă zborul tău a fost anulat de către compania aeriană, ai dreptul de a alege o nouă dată a zborului sau rambursarea biletului. Compania aeriană este cea care decide forma rambursării (de ex: poți primi un voucher, puncte credit sau bani).
Cum procedezi depinde de cine ȋţi gestionează rezervarea și de cine te contactează: eSky sau direct compania aeriană (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informații despre cine ȋţi gestionează rezervarea în e-mailul pe care ţi-l trimitem împreună cu biletul de avion. Dacă este menționat "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici", rezervarea este gestionată de eSky. Dacă ȋn mesajul pe care îl primeşti scrie "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene", rezervarea ta este gestionată direct de compania aeriană.
Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.
eSky mă contactează
Dacă eSky te informează direct pe e-mail despre anularea zborului, procedura de rambursare este următoarea:
Gestionează-ţi rezervarea din contul tău.
Compania aeriană mă contactează
În cazul în care compania aeriană te informează direct pe e-mail despre anularea zborului, procesul de reprogramare sau de rambursare se bazează exclusiv pe termenii şi condiţiile companiei aeriene. În acest caz, vei primi toate informațiile direct de la compania aeriană, inclusiv pașii următori, o listă a opțiunilor de rambursare disponibile și actualizări privind stadiul cazului tău. Pentru a obține o rambursare, urmează instrucţiunile care ţi-au fost trimise și contactează direct compania aeriană (de exemplu: prin e-mail sau telefonic).
Nu uita: Rambursările pentru biletele neutilizate includ costul biletului de avion și taxele de aeroport. Este posibil ca alte servicii eSky achiziționate împreună cu biletul să nu fie rambursabile.
Aștepți să primeşti banii ȋnapoi pentru un bilet nefolosit? În cazul ȋn care compania aeriană a fost de acord cu rambursarea, ȋţi vei primi banii cu siguranță. Timpul de așteptare depinde în întregime de compania aeriană și poate fi între 3 zile și 3 luni. Mai jos găseşti informații despre cine te va contacta în legătură cu rambursarea (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de compania aeriană).
Nu uita: Rambursările sunt mult mai rapide dacă alegi un voucher sau puncte decât dacă alegi transferul banilor în contul sau pe cardul tău. Disponibilitatea opțiunii de rambursare depinde de compania aeriană care a emis biletul.
În contul tău eSky vei găsi o listă cu documentele necesare pentru călătorie. După logare, accesează detaliile rezervării și apoi categoria "Documente necesare". Cel mai rapid mod de a-ţi accesa contul este să instalezi aplicația eSky.
În UE și în unele țări din afara UE, ai nevoie doar de cartea de identitate pentru a trece frontiera. Pentru a afla care sunt regulile în fiecare țară, te rugăm să vizitezi site-ul nostru.
Contul tău eSky ȋţi permite să-ţi gestionezi rapid și ușor rezervările. Ce înseamnă acest lucru?
În contul tău:
Citeşte articolul pentru a afla mai multe despre opțiunile contului eSky.
Îţi poţi crea un cont ȋn doar câteva momente, fie pe site-ul nostru, fie folosind aplicația eSky. Dacă nu ai deja aplicația, descarc-o pentru a-ţi accesa rezervările oricând și oriunde.
Există trei moduri:
Dacă ai nevoie de asistență în timpul călătoriei, sună la linia de asistență telefonică.
Numărul de telefon: +40 373 769 740.
Linia de asistență telefonică este disponibilă:
Luni-vineri ȋntre orele 8:00 - 22:00
În weekend și în zilele de sărbătoare: 10:00 - 18:00.
Dacă nu călătoreşti ȋncă şi doreşti să ne contactezi în legătură cu o rezervare, conectează-te la contul tău eSky. Astfel ȋţi vei putea gestiona rezervarea și vei găsi toate informațiile de care ai nevoie.
Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe „Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Prin instalarea aplicației eSky, ai acces imediat la toate funcțiile.
eSky Wallet este un portofel electronic care ȋţi permite să primeşti bani ca parte a campaniilor promoționale pentru a-i folosi pe eSky sau pentru a primi o rambursare rapidă pentru o rezervare de avion neutilizată.
Îl poți folosi numai după ce ai primit un mesaj din partea noastră cu opțiunea de a alege această formă de rambursare sau prin participarea la campanii promoționale.
Află mai multe despre eSky Wallet.
Unde găseşti cartea de îmbarcare sau confirmarea depinde de cine te-a contactat: eSky sau direct compania aeriană (citeşte mai multe despre rezervările gestionate de eSky). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion.
Dacă mesajul este "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană, mesajul este: „Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene".
Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.
eSky sau compania aeriană mă contactează, dar am cumpărat serviciul de check-in de la eSky.
Cărţile de îmbarcare sau confirmările vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată la rezervarea biletului și vor fi disponibile în contul tău eSky cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a zborului. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău. Pentru a avea acces instantaneu la gestionarea rezervărilor, instalează aplicația eSky.
În cazul în care călătoria ta include mai multe zboruri, biletele sau confirmările vor fi puse la dispoziție separat în contul tău eSky și trimise în e-mailuri separate: cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a fiecărui zbor.
Exemplul nr. 1
Dacă zburați:
Veți primi cărțile de îmbarcare sau confirmările
Exemplul nr. 2
Dacă zburaţi:
Veți primi cărțile de îmbarcare sau confirmările:
Dacă au rămas mai puțin de 8 ore până la zborul tău și nu ai primit încă un e-mail cu cărțile de îmbarcare sau confirmarea de check-in, te rugăm să verifici contul tău eSky sau folderul SPAM pentru a te asigura că adresa de e-mail pe care ai furnizat-o atunci când ai făcut rezervarea este corectă. Este posibil ca biletele să fi fost trimise la o altă adresă de e-mail.
Nu uita: Pentru zborurile care necesită informații suplimentare în formularul de check-in, cărțile de îmbarcare sau confirmările se vor trimite numai dacă informațiile solicitate au fost completate. În cazul ȋn care călătoreşti ȋmpreună cu mai multe persoane, te rugăm să te asiguri că furnizezi detaliile necesare pentru fiecare pasager.
Compania aeriană mă contactează
Dacă efectuezi check-in-ul online pe site-ul companiei aeriene, cartea de îmbarcare va putea fi descărcată imediat după ce ai efectuat check-in-ul, conform instrucțiunilor companiei aeriene.
Pentru a te asigura de ȋmbarcare, descarcă și printează orice carte de îmbarcare sau confirmare de check-in trimisă de eSky sau descărcată din contul tău. Totodată, le poți descărca și salva pe un dispozitiv mobil (smartphone sau tabletă) pentru a le lua cu tine.
După check-in, vei primi o carte de îmbarcare care ȋţi va permite să urci la bordul avionului. În cazul companiilor aeriene low-cost (de ex: Ryanair, Wizz Air, easyJet), acest lucru este obligatoriu. Lipsa cărții de îmbarcare (printată sau pe un dispozitiv mobil) va duce la perceperea unei taxe la aeroport sau la refuzul îmbarcării.
Procedura de check-in variază de la o companie aeriană la alta și depinde dacă rezervarea ta este gestionată de eSky sau direct de către compania aeriană (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion.
Dacă mesajul este: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă mesajul este: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene" - rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană.
Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.
eSky sau compania aeriană mă contactează, dar am cumpărat serviciul de check-in de la eSky.
Vom efectua check-in-ul în numele tău. Pentru acest lucru, vom avea nevoie de datele tale și ale celor care călătoresc ȋmpreună cu tine.
Pe biletul de avion sau ȋn secţiunea „Rezervările mele” din contul tău eSky vei găsi un link către formularul prin care ne poţi transmite datele. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Te rugăm să completezi formularul cât mai curând posibil. Astfel, putem să efectuăm check-in-ul și să-ţi trimitem cărțile de îmbarcare sau o confirmare a check-in-ului imediat ce compania aeriană deschide procedura de check-in.
Nu uita: dacă informaţiile ne sunt furnizate cu mai puţin de 24 de ore ȋnainte de plecare, este posibil să nu putem efectua check-in-ul.
Nu uita: În cazul în care călătoria ta include mai multe zboruri, cărțile de îmbarcare sau confirmările vor fi puse la dispoziție separat în contul tău eSky și trimise în e-mailuri separate: cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a fiecărui zbor.
Compania aeriană mă contactează
Vei primi de la compania aeriană toate detaliile pentru check-in-ul online. Check-in-ul trebuie efectuat pe site-ul companiei aeriene, folosind adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în momentul rezervării pe eSky.
Ai făcut o greșeală atunci când ai introdus datele pasagerilor pe formularul de check-in sau la check-in-ul online? Anunță-ne cât mai curând posibil folosind formularul nostru de contact.
Vom verifica și ȋţi vom oferi opțiuni alternative de check-in pentru a ne asigura că vei călători fără probleme.
Unde și cum furnizezi detaliile tale depinde de cine te contactează: compania aeriană sau eSky (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi-l trimitem împreună cu biletul de avion. Subiectul este "Biletul dumneavoastră electronic". Atunci când scrie: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă rezervarea este gestionată direct de compania aeriană, mesajul pe care îl primeşti va fi: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene".
Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.
eSky sau compania aeriană mă contactează, dar am cumpărat serviciul de check-in de la eSky.
Vei găsi link-ul către formularul de check-in în două locuri:
în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Dacă nu am primit din partea ta informațiile solicitate cu 7 zile înainte de plecare, ȋţi vom trimite un e-mail cu un link către formular ca să-ţi aducem aminte.
Compania aeriană mă contactează
Vei primi informațiile despre check-in-ul online direct de la compania aeriană la adresa ta de e-mail. Va trebui să efectuezi check-in-ul pe site-ul companiei aeriene, introducând informațiile necesare.
Pe eSky, bagajele de cală pot fi achiziționate în momentul rezervării biletului sau după rezervare, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de plecare.
Pentru a cumpăra bagaje suplimentare, accesează secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Merită să foloseşti aplicația eSky, care ȋţi oferă acces instant la rezervare. Totodată, poți achiziționa bagaje suplimentare folosind formularul de contact.
Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:
Ryanair (preț segment zbor/pasager):
Wizz Air (preț segment zbor/pasager):
Pentru informații despre alte companii aeriene, apasă aici.
* Prețurile sunt stabilite de companiile aeriene și pot varia. Sumele afișate sunt orientative.
Pentru a afla ce ai voie să iei la bord și cum să înregistrezi bagajele la cală, citeşte articolul nostru.
De regulă, companiile aeriene disting trei tipuri de bagaje - obiecte personale, bagaje de mână (bagaj ȋn avion) și bagaje de cală (bagaje transportate în cala avionului).
Pentru a verifica ce poți lua cu tine într-o călătorie sau pentru a achiziționa bagaje de cală, accesează secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Nu ai un cont? Creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe „Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Merită să foloseşti aplicația eSky, care ȋţi oferă acces instant la toate rezervările.
Îmbarcarea prioritară ȋţi permite să eviți cozile.
Unele companii aeriene low-cost (de exemplu, Ryanair și Wizz Air) oferă, de asemenea, posibilitatea să iei un bagaj de mână suplimentar ca parte a serviciului de ȋmbarcare prioritară. Aceasta nu este o regulă, astfel că ȋţi recomandăm să verifici întotdeauna ce este inclus în serviciu înainte de a-l achiziționa.
Poţi achiziționa serviciul de ȋmbarcare prioritară atunci când cumperi biletul sau la o dată ulterioară prin intermediul contului tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Pentru acces imediat la contul tău, merită să foloseşti aplicația eSky.
Limitele bagajelor sunt stabilite de fiecare companie aeriană în parte. Prin urmare, cel mai bine este să verifici cât bagaj poți lua cu tine înainte de a cumpăra biletul.
Ai deja bilet, te pregăteşti să călătoreşti și doreşti să verifici cât bagaj poți lua cu tine în avion? Accesează secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky, unde vei găsi toate informațiile de care ai nevoie despre limita de bagaj. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea.Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Foloseşte aplicația eSky pentru acces instant la contul tău.
Detaliile privind bagajele achiziționate se găsesc în secțiunea "Bagaje" a biletului electronic. Acestea se aplică fiecărui pasager în parte. De asemenea, le poți verifica în contul tău eSky. După ce te conectezi, selectează "Rezervările mele" și accesează secțiunea "Pasageri". Fiecărei persoane îi este atribuită o limită de bagaje.
Nu uita: dacă bagajul a fost cumpărat mai târziu decât biletul, vei găsi informații actualizate în contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”. Pentru confortul tău, instalează aplicația eSky.
Vei găsi numărul de rezervare eSky format din zece cifre pe biletul tău, pe care ţi l-am trimis în e-mailul cu subiectul: "Biletul dumneavoastră electronic". Dacă nu-l găseşti, verifică ȋn contul tău sau folderul SPAM și asigură-te că este aceeași adresă de e-mail pe care ai folosit-o la rezervare.
Pentru a afla dacă poți anula biletul și obține o rambursare, te rugăm să utilizezi formularul de contact sau să verifici opțiunea de rambursare ȋn contul tău.
La majoritatea companiilor aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet) nu este posibilă rambursarea unui bilet cumpărat. Companiile aeriene menționează în condițiile de rezervare că biletele nu sunt rambursabile.
În cazul companiilor aeriene de linie (de exemplu, LOT, Lufthansa, Air France), posibilitatea de rambursare a biletelor este specificată în condițiile tarifare.
Poți verifica statusul rezervării în două moduri. Metoda pe care o alegi depinde dacă ai fost contactat/ă de eSky sau direct de către compania aeriană (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion.
Dacă se menţionează "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici " - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă rezervarea este gestionată direct de compania aeriană, mesajul pe care îl primeşti va avea următorul conținut: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene".
Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.
eSky mă contactează
Statusul actual al rezervărilor la companii aeriene și hoteluri, precum și al pachetelor Zbor+Hotel poate fi verificat în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Pentru confortul tău, instalează aplicația eSky. Astfel, vei avea acces instantaneu la contul şi rezervările tale.
Totodată, în cazul unei modificări de program sau de anulare a zborului, ȋţi vom trimite toate informaţiile la adresa ta de e-mail. Îţi recomandăm să verifici programul de zbor în contul tău eSky cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și să urmăreşti orice mesaj trimis la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o atunci când ai rezervat biletele.
Compania aeriană mă contactează
Poţi verifica statusul actual al rezervării pe site-ul companiei aeriene, autentificându-te cu ajutorul instrucțiunilor furnizate de aceasta. În cazul unor modificări de program sau al anulării zborului, vei primi aceste informații direct de la compania aeriană la adresa de e-mail furnizată în momentul rezervării. Îţi recomandăm să verifici programul de zbor pe site-ul companiei aeriene cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și să urmăreşti toate mesajele trimise la adresa de e-mail furnizată în momentul rezervării biletelor.
Modul în care ȋţi poți gestiona rezervarea depinde dacă ai fost contactat/ă de eSky sau direct de către compania aeriană. Vei găsi aceste informații în e-mailul care însoțește biletul tău (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene).
Dacă se menţionează: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă informaţia este: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene" - rezervarea ta este gestionată direct de compania aeriană.
Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.
eSky ȋmi oferă asistenţă
Îţi poți gestiona rezervările prin intermediul contului tău eSky. Pentru a-ţi accesa contul oricând și oriunde, instalează aplicația mobilă eSky. Astfel poţi să:
Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare".
Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Poți afla mai multe despre contul tău eSky în articolul nostru.
Compania aeriană mă contactează
Gestionarea rezervărilor, informațiile despre programul de zbor actualizat și detaliile de călătorie sunt disponibile pe site-ul companiei aeriene. Compania aeriană va trimite toate informațiile privind opțiunile de gestionare a rezervărilor și metoda preferată de contact direct la adresa de e-mail furnizată la achiziționarea biletelor.
Dacă doreşti să rezervi un anumit loc, de exemplu, lângă fereastră, cu spațiu suplimentar pentru picioare sau lângă persoanele cu care călătoreşti, poți face acest lucru atunci când rezervi biletul pe eSky (disponibil numai pentru anumite companii aeriene) sau utilizând formularul de contact. Dacă foloseşti formularul, te rugăm să ne trimiți informațiile cu cel puțin 24 de ore înainte de plecare.
Sistemele companiilor aeriene alocă aleatoriu locurile în avion. În cazul ȋn care călătoreşti cu cineva, va trebui să vă gândiți unde veți sta (singura excepție este atunci când un copil călătorește cu un părinte/tutore). Pentru a evita să călătoriţi pe locuri separate, merită să cumpărați locuri selectate în avion.
Rezervarea unui loc se face contra cost, iar prețul depinde de compania aeriană și de tipul de loc solicitat. Ca răspuns la solicitarea ta, ȋţi vom trimite informații despre disponibilitatea locurilor selectate și prețul acestora.
Costul acestui serviciu variază între 5 și 25 EUR de persoană (pentru fiecare segment de zbor)*.
Nu uita: Numărul de locuri disponibile în avion se modifică în mod dinamic și este posibil ca locurile selectate să nu fie disponibile.
* Prețurile sunt stabilite de companiile aeriene, pot varia și sunt orientative.
Poți achiziționa îmbarcare prioritară atunci când rezervi biletul sau la o dată ulterioară - cu până la 48 de ore înainte de plecare.
Pentru a face acest lucru, selectează opțiunea relevantă în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai încă un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare".
Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
De asemenea, poți instala aplicația eSky pentru un acces și mai ușor la rezervări. Nu uita: Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat și este posibil să nu fie disponibil.
Exemple de termeni și condiții de achiziție și de utilizare a serviciului:
* Prețurile sunt stabilite de companiile aeriene și pot varia. Sumele prezentate sunt orientative.
Dacă rezervarea este gestionată de eSky, verifică programul de zbor din contul tău eSky cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și urmăreşte mesajele primite la adresa de e-mail furnizată atunci când ai cumpărat biletele. Dacă se modifică ora zborului, vei primi un mesaj cu subiectul "IMPORTANT! Schimbare de orar, bilet nr. [numărul rezervării tale]". De asemenea, ȋţi vom trimite un nou bilet cu orele de zbor revizuite și toate informațiile necesare prin e-mail la adresa pe care ne-ai furnizat-o în momentul rezervării.
Informații despre modificarea orelor de zbor pot fi găsite în contul tău eSky, ȋn secţiunea "Rezervările mele". Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Pentru confortul tău, ȋţi recomandăm să foloseşti aplicația eSky.
Dacă rezervarea ta este gestionată de compania aeriană
Vei primi informațiile despre modificările de program direct de la compania aeriană la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o la rezervarea biletului. De asemenea, poți verifica programul de zbor actualizat pe site-ul companiei aeriene. Îţi recomandăm să verifici programul de zbor pe site-ul companiei aeriene cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și să urmăreşti orice mesaj primit la adresa de e-mail furnizată atunci când ai cumpărat biletul.
Poți găsi mai multe informații despre rezervările gestionate de companiile aeriene în articolul nostru.
Dacă ai nevoie de informații despre statusul rezervării tale, dar nu găseşti confirmarea, te rugăm să accesezi secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Acolo vei găsi toate informațiile despre călătorie. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare".
Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Pentru confortul tău, ȋţi recomandăm să foloseşti aplicația eSky.
De asemenea, trimitem confirmarea în e-mailul pe care îl primeşti după ce ai rezervat biletul. Dacă nu găseşti acest mesaj în folderul principal cu mesaje primite, te rugăm să verifici folderul SPAM și să te asiguri că adresa de e-mail pe care ai furnizat-o când ai rezervat biletele este corectă. Totodată, poți retrimite e-mailul care conține biletul tău folosind formularul de pe site-ul nostru.
Valoarea rambursării depinde de serviciile achiziționate împreună cu biletul și de hotărârea companiei aeriene cu privire la această rambursare. Suma menționată nu include, printre altele: taxa de serviciu și serviciile suplimentare achiziționate pe eSky.
În unele cazuri, companiile aeriene rambursează banii pentru rezervările anulate în mai multe părți. De exemplu: pentru fiecare pasager dacă rezervarea a inclus un număr mai mare de persoane sau dacă a conţinut servicii suplimentare furnizate de compania aeriană (bagaje suplimentare, rezervări de locuri etc).
Află mai multe despre ce este inclus într-o rambursare.
Dacă ai introdus o adresă de e-mail incorectă atunci când ai făcut rezervarea (de ex: o literă greşită), te rugăm să ne contactezi telefonic pentru a face modificările necesare:
Număr de telefon: +48 32 728 30 00.
Linia de asistență telefonică este disponibilă:
Luni-vineri ȋntre orele 6:00 - 22:00
În weekend și în zilele de sărbătoare: 9:00 - 17:00.
Totodată, poți raporta o eroare folosind formularul de contact.
Dacă doreşti să modifici sau să corectezi datele pasagerilor, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.
Depinde foarte mult dacă doreşti să modifici detaliile sau doar să le corectezi ușor:
Modificarea detaliilor pe bilet (de exemplu, transferul biletului către o altă persoană) nu este permisă de majoritatea companiilor aeriene.
Corectarea detaliilor (de exemplu, o literă greşită ȋn nume sau prenume) este de obicei posibilă, dar confirmarea și costul vor depinde de compania aeriană.
Orice informație incorectă de pe bilet, cum ar fi
trebuie raportată imediat. Vom verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate, ȋţi vom oferi informații privind eventualele costuri și vom contacta companiile aeriene.
Nu uita: Lipsa caracterelor speciale pe bilet nu este o eroare. Companiile aeriene nu le folosesc în mod deliberat. Literele cu semne diacritice (de exemplu ş, ţ, â) sunt înlocuite cu literele de bază (s, t, a). În acelaşi fel, spațiile și semnele de punctuație din numele de familie cu mai multe părți sunt eliminate.
Posibilitatea de a schimba data zborului depinde de compania aeriană și, de obicei, se face contra cost.
Rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană
Pentru a afla dacă poți schimba data zborului, te rugăm să contactezi direct compania aeriană. Aceasta ȋţi va putea spune și care este costul unei astfel de modificări.
Citeşte mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene în articolul nostru.
Rezervarea ta este gestionată de eSky
Vom afla dacă modificarea este posibilă și cât va costa. Moduri prin care ne poţi anunţa că doreşti să schimbi data:
Folosind contul tău eSky. Accesează detaliile rezervării și selectează opțiunea "Întreabă despre modificarea sau rambursarea biletului". Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Totodată, pentru a avea acces instant şi uşor la contul tău, instalează aplicația eSky.
În continuare, vom contacta compania aeriană și te vom anunța dacă modificarea este posibilă, cât costă și care sunt paşii pe care trebuie să-i urmezi.
Unele companii aeriene low-cost ȋţi vor permite să modifici zborul, ȋnsă contra cost (până la 185 EUR, în funcție de companie), în timp ce unele companii de linie permit acest lucru doar în cazul unor categorii tarifare mai scumpe. Se percepe o taxă de schimbare pentru fiecare persoană și pentru fiecare zbor inclus în rezervare. În cazul în care costul noilor bilete este mai mare, diferența trebuie plătită. Dacă este mai mic, compania aeriană nu va rambursa diferența.
În unele cazuri, percepem o taxă de serviciu de aproximativ 20 EUR (per pasager), care este inclusă în costul final al schimbării. Te vom informa cu privire la acest lucru înainte de a lua o decizie.
Dacă doreşti să primeşti factură pentru o rezervare eSky, selectează opțiunea "Vreau să primesc o factură cu TVA" atunci când rezervi un zbor sau o cazare. Aceasta este singura modalitate de a solicita o factură pentru serviciile achiziționate de la noi.
Vom trimite factura la adresa de e-mail furnizată. Dacă ai solicitat factura şi nu ai primit-o, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.
Nu știi dacă ai reușit să plătești rezervarea sau aștepți să fie finalizată? Poţi verifica ușor și rapid în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.
Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.
Vei avea acces ușor și rapid la contul tău dacă instalezi aplicația eSky.
Dacă preferi, ne poţi ȋntreba despre statusul rezervării tale folosind formularul de contact sau apelând linia noastră telefonică directă: +48 32 728 30 00.
Linia de asistență telefonică este disponibilă:
Luni-vineri ȋntre orele 6:00 - 22:00
În weekend și în zilele de sărbătoare: 9:00 - 17:00.
Poți modifica detaliile cumpărătorului (nu ale pasagerului!) ȋn termen de 30 de zile de la cumpărarea unui bilet de avion sau de la rezervarea unei cazări, dar nu în toate cazurile.
Permitem modificarea detaliilor:
Nu este posibilă schimbarea datelor de la o companie la o altă companie sau de la o companie la o persoană fizică.
Dacă doreşti să modifici detaliile cumpărătorului de pe o factură pentru bilete, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.
Certificatul de asigurare este un document financiar similar unei facturi. Din acest motiv, nu emitem factură pentru o asigurare. Vei găsi certificatul împreună cu biletul într-un e-mail cu subiectul "Biletul dumneavoastră electronic". Dacă nu-l găseşti, verifică ȋn contul tău sau folderul SPAM și asigură-te că adresa de e-mail pe care ai folosit-o la rezervare este corectă.
Nu, vacanțele și city break-urile includ doar zborurile şi cazarea. Înțelegem că pot exista preferinţe diferite privind metoda de transfer, așa că nu le includem automat în pachet. Alege transferul care ţi se potrivește și adaugă-l la rezervare înainte de finalizare. Poți achiziționa un transfer şi după efectuarea rezervării, accesând secţiunea Transferuri de pe site-ul nostru.
Pentru a-ţi accesa și gestiona rezervarea Ryanair, te rugăm să vizitezi site-ul companiei aeriene.
Nu uita: te rugăm să ne informezi cu privire la eventuale modificări sau anulări ale zborurilor tale, astfel încât să-ţi putem actualiza planurile de călătorie.
În cazul în care compania aeriană modifică sau anulează zborul, te vom informa cât mai curând posibil.
Nu uita: dacă primeşti informații despre modificarea sau anularea unui zbor direct de la compania aeriană, este esențial să ne anunți pentru a-ţi putea actualiza planurile de călătorie.
Schimbările minore, cum ar fi o ușoară amânare a orei de plecare, se încadrează în condițiile de rezervare acceptate.
Dacă modificarea zborului este semnificativă sau dacă zborul a fost anulat, vom încerca să găsim pentru tine un zbor alternativ. Dacă refuzi schimbarea sau dacă nu există nicio alternativă, îţi vom rambursa valoarea totală a rezervării.
Pentru mai multe informații și pentru a afla ce trebuie să faci în continuare, conectează-te la contul tău eSky și accesează secţiunea "Rezervările mele". Aplicația eSky îţi oferă cel mai rapid acces la contul tău.
Te rugăm să te asiguri că ai cu tine pașaportul și documentele de călătorie pe care ţi le-am trimis în e-mailul de confirmare a rezervării la hotel. Este posibil ca personalul hotelului să solicite și numărul de rezervare pe care îl vei găsi în aceste documente.
De asemenea, este recomandat să ai la tine cardul de credit sau de debit în cazul în care hotelul are nevoie de acesta pentru a se asigura împotriva costurilor suplimentare. Dacă vei avea documentele necesare, înregistrarea la hotel va fi rapidă și fără probleme!
All inclusive: toate mesele (mic dejun, prânz, cină și gustări) și băuturile (băuturi răcoritoare, cafea, ceai și uneori băuturi spirtoase locale sau importate) sunt incluse. Alte elemente specifice depind de hotel și merită să verifici înainte de a rezerva.
Pensiune completă (Full board): include micul dejun, prânzul și cina, dar exclude băuturile și gustările.
Demipensiune (Half board): include două mese pe zi - de obicei micul dejun și cina. În unele hoteluri poți opta pentru micul dejun și prânz, oferindu-ţi ocazia să vizitezi restaurantele seara.
Cazare cu mic dejun (Bed&Breakfast sau B&B): aceasta este o noapte de cazare cu mic dejun. Ideală pentru city break-uri, această opţiune ȋţi oferă posibilitatea să experimentezi la alegere mâncarea locală pe parcursul zilei.
Self catering: nu include nicio masă, dar camera sau apartamentul va avea adesea o bucătărie sau o chicinetă unde ȋţi poţi pregăti propria mâncare. Este o opțiune excelentă pentru cei cu buget redus sau cu preferințe alimentare personale.
Doar cameră: o opțiune fără mese sau facilități de gătit. Poți utiliza facilitățile hotelului, cum ar fi restaurante, baruri sau cafenele, ȋnsă contra cost.
Acest lucru depinde de țara în care călătoreşti. Întotdeauna este recomandat să verifici informațiile exacte la birourile locale de turism sau să întrebi direct la hotel înainte de călătorie pentru a evita surprizele și pentru a te pregăti de eventuale taxe suplimentare.
În Europa, multe orașe și stațiuni populare au taxe turistice care se plătesc la sosirea la hotel.
De exemplu, Roma și Veneția au taxe turistice care variază între 1 și 5 € pe noapte, în funcție de standardul și locația hotelului. În Insulele Baleare (Mallorca, Ibiza) și Catalonia (Barcelona), taxele variază de la 0,50 € la 4 € pe noapte. În Grecia, taxa turistică variază de la 0,50 la 4 € pe noapte, în funcție de hotel, iar în orașele portugheze Lisabona și Porto, în jur de 2 € pe noapte.
Este posibil să întâlneşti taxe similare în SUA și Caraibe. De exemplu, în New York se percepe TVA și o "taxă hotelieră" sau „taxă de cazare”, care poate fi de câțiva dolari pe noapte. În Caraibe, există adesea "taxe de stațiune", care pot varia de la câțiva dolari la zeci de dolari pe zi, în funcție de hotel și de facilitățile oferite. În Mexic este posibil să plăteşti o „taxă de plecare”. Aceasta se plătește la aeroport înainte de întoarcere și este de aproximativ 18-29 USD.
Contactează serviciul de transfer cât mai curând posibil. Vei găsi toate detaliile de care ai nevoie în documentele tale de călătorie pe care le poți găsi în e-mailul de confirmare a rezervării. Furnizorul serviciului de transfer te va ajuta să adaptezi transferul la noua oră de sosire.
Îţi recomandăm să verifici înainte programul recepției și să contactezi direct hotelul. Multe hoteluri oferă facilități pentru oaspeții care sosesc la ore neobișnuite - acestea pot include seifuri cu cheie și cod de acces sau asistența unui portar de noapte care poate face ȋnregistrarea. În unele hoteluri poți primi instrucțiuni speciale pentru check-in la ore târzii, putând avea acces la camera ta indiferent de ora sosirii. Poți afla procedurile individuale ale hotelurilor contactând direct unitatea de cazare.
Cu siguranță merită să adaugi o asigurare de călătorie la rezervarea ta. Asigurarea noastră ȋţi garantează sprijin în caz de urgență și poate include acoperire pentru cheltuieli medicale de până la 6 milioane EUR, asistență de urgență pentru situaţii precum agravarea bolilor cronice, necesitatea transportului medical sau a transportului în țara de reședință. De asemenea, poți cumpăra un pachet de asigurare care include protecția bagajelor și răspunderea civilă. Această mică cheltuială ȋn plus te va scuti de mult stres și te va proteja de costuri neașteptate în cazul oricărui incident.
Nu uita: selectează asigurarea în timpul procesului de rezervare. Odată ce rezervarea este finalizată, nu este posibil să mai achiziționezi asigurare.
De obicei da, ȋnsă ocazional pot exista situații în care hotelul ȋţi va oferi un alt tip de cameră. Dacă acest lucru este important pentru tine, te rugăm să contactezi hotelul înainte de sosire pentru a te asigura că totul este în conformitate cu așteptările tale. Vei găsi numărul de telefon direct pe site-ul hotelului și informațiile despre unitatea de cazare în documentele de călătorie pe care le-ai primit în e-mailul de confirmare a rezervării.
Ai la dispoziție mai multe opțiuni de transfer din care să alegi în momentul rezervării. Transferurile private sunt o opțiune rapidă și convenabilă, în care șoferul te va duce direct la destinație, fără nicio oprire. Aceasta este o alegere excelentă dacă timpul și confortul sunt foarte importante.
Dacă alegi un transfer ȋn comun, șoferul va opri pe parcurs pentru a lua sau a lăsa alți pasageri. Călătoria va dura mai mult, dar este o opțiune mai economică. Alegerea depinde de preferințele și nevoile tale.
Program Serviciu Clienţi:
Luni - Vineri: 08:00 - 22:00
Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.