Meniu

Contactați-ne

Vă stăm la dispoziție cu sfaturi și soluții pentru călătoria dvs. personalizată

Verificați statusul și detaliile rezervării

Retrimiteți e-mail-ul de confirmare a rezervării
Verificați detaliile și statusul rezervării dumneavoastră

Puteți verifica statusul rezervării în User Zone. Pentru a face acest lucru, logați-vă sau înscrieți-vă cu e-mail-ul folosit pentru rezervare și accesați meniul „Rezervările Mele”.

Intrați în cont
Verificați statusul rezervării dumneavoastră fără logare

Întrebări frecvente privind rezervările

Rezervarea mea

  • Rezervare neconfirmată. Cum pot verifica statusul acesteia?

    Confirmarea rezervării este transmisă printr-un e-mail după efectuarea rezervării și a plății biletelor. Statusul curent al rezervării poate fi verificat din contul dvs, din zona Utilizator eSky, la secțiunea “Rezervarea mea” sau prin linkul (trebuie să furnizați numărul rezervării și adresa de e-mail care a fost folosită pentru realizarea acesteia).

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Nu am primit cartea de îmbarcare

    Trimitem cărțile de îmbarcare către adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare cu 48 de ore până la 8 ore înainte de ora programată de decolare. În cazul în care călătoria dvs. este compusă din zboruri MultiLine, cărțile de îmbarcare vor fi trimise prin e-mail-uri separate.

    Dacă zborul dvs. este programat în mai puțin de 8 ore și nu sunteți în posesia cărților de îmbarcare, verificați secțiunea SPAM și verificați ce adresă de e-mail a fost folosită în timpul rezervării. Este posibil ca permisele de îmbarcare să fi fost transmise către o altă adresă de e-mail decât cea verificată de dvs.

    Atenție! În cazul zborurilor care necesită furnizarea unor date suplimentare în formularul de check-in, cărțile de îmbarcare vor fi transmise numai după completarea informațiilor solicitate. Dacă în rezervarea dvs. sunt incluși și alți pasageri, asigurați-vă că informațiile solicitate au fost transmise pentru fiecare pasager în parte.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot adăuga bagaj de cală?

    Bagajele înregistrate (de cală) pot fi achiziționate în timpul procesului de rezervare sau adăugate ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de zbor.

    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul: 

    Ryanair (preț segment zbor/pasager):

    • 10 kg, 1 bagaj 55 x 40 x 20 cm – de la 14 EUR până la 28 de EUR*
    • 20 kg, 1 bagaj 81 x 119 x 119 cm – de la 27 de EUR până la 51 de EUR*

    Wizz Air (preț segment zbor/pasager):

    • 10 kg, 1 bagaj – de la 10 EUR până la 28 EUR*
    • 20 kg, 1 bagaj – de la 16 EUR până la 51 de EUR*
    • 32 kg, 1 bagaj – de la 24 de EUR până la 73 de EUR*

    Alte companii aeriene – [aici]

    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot achiziționa serviciul de îmbarcare prioritară?

    Serviciul de îmbarcare prioritară poate fi achiziționat în timpul procesușui de rezervare sau adăugat ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de ora programată de decolare a zborului. 

    Atenție! Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat la un număr maxim de pasageri pe zbor și este posibil ca în anumite situații să fie indisponibil.

    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul: 

    Ryanair (tarif pe segment de zbor/pasager):

    • îmbarcarea în avion cu prioritate oferă posibilitate de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 20 x 25 cm și un bagaj de mână, având dimensiuni maxime de 55 x 40 x 20 cm, cu o greutate de până la 10 kg – de la 7 EUR până la 18 EUR*

    Wizz Air (tarif pe segment de zbor/pasager):

    • îmbarcarea în avion cu prioritate oferă posibilitate de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 30 x 20 cm și cu o greutate de până la 10 kg și al doilea bagaj de mână cu dimensiuni maxime de 50 x 40 x 23 cm și cu o greutate de până la 10 kg – de la 5 EUR până la 31 de EUR*

    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot achiziționa serviciul de alegere a locului?

    Sistemele de rezervare ale companiilor aeriene alocă în mod aleatoriu locurile în avion. În cazul unei rezervări pentru mai mulți pasageri, transportatorii aerieni nu alocă locuri alăturate persoanelor care călătoresc împreună (singura excepție de la această regulă este constituită de situația în care un copil călătorește cu un însoțitor). Pentru a evita acest inconvenient, vă recomandăm să achiziționați serviciul de alegere a locului.

    Serviciul poate fi cumpărat în timpul procesului de rezervare (opțiune valabilă doar pentru anumite companii aeriene) sau contactându-ne prin intermediul formularului de contact (linkul de mai jos).

    Rezervarea unui loc este un serviciu contra cost, iar prețul acestuia depinde de fiecare companie aeriană și de tipul locului ales. În urma primirii solicitării dvs., consultanții noștri vă vor trimite informații cu privire la disponibilitatea și prețul locurilor preferate.

    Prețul serviciului poate varia între 4,5 EUR și 26 de EUR pentru fiecare persoană și pentru fiecare segment de zbor.*

    Atenție! Numărul locurilor libere din avion se modifică în mod dinamic, iar locurile cerute pot fi indisponibile.

    * Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Doresc să anulez o rezervare. Cum procedez?

    În cazul celor mai multe dintre companiile aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) returnarea biletului nu este acceptată. Companiile aeriene stipulează în condițiile de rezervare faptul că biletele sunt nerambursabile.

    În cazul companiilor aeriene de linie (de ex: Tarom, Lufthansa, Air France), posibilitatea și regulile de returnare a biletului sunt specificate în condițiile tarifare.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Am nevoie de asistență la aeroport. Ce ar trebui să fac?

    Cerere pentru asistență specializată la aeroport ar trebui comunicată imediat după rezervarea biletului. Timpul limită în care compania aeriană sau aeroportul trebuie informate despre această necesitate depinde de politica transportatorului aerian respectiv.

    Asistența specială este acordată gratuit, având dreptul de a beneficia de aceasta persoanele cu dizabilități și mobilitate redusă. Cu toate acestea pot exista anumite limitări ale disponibilității de acordare a asistenței stabilite de fiecare companie aeriană în parte.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Informații cu privire la modificarea orarului de zbor de către compania aeriană

    Dacă o companie aeriană modifică ora programată de decolare a zborului, vă vom aduce la cunoștință această situație imediat ce primim notificarea oficială din partea companiei aeriene. Informarea despre schimbarea survenită va fi comunicată la adresa de e-mail furnizată de dvs. în timpul procesul de rezervare.

    Atenție! Vă vom trimite un bilet nou cu datele de călătorie actualizate la adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Check-in online

  • Am primit o eroare în timpul efectuării check-in-ului online

    Dacă este afișat un mesaj de eroare în timpul completării datelor pasagerilor în formularul de check-in sau pe durata efectuării check-in-ului, este necesar să ne informați imediat despre această situație.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Modificări ale rezervării

  • Cum pot schimba data călătoriei?

    Posibilitatea schimbării datei călătoriei depinde de compania aeriană. Unele dintre companiile aeriene low-cost permit modificarea datei în schimbul unei taxe suplimentare (în funcție de transportatorul aerian, valoarea poate ajunge până la 180 EUR). Unele companii aeriene de linie oferă un astfel de serviciu numai pentru anumite tarife în funcție de permisivitatea acestora.

    Taxa pentru schimbarea datei este percepută pentru fiecare pasager și pentru fiecare segment de zbor. Adițional taxei de modificare se pot adăuga eventuale diferențe de tarif între costul biletului inițial și costul biletului pentru noua dată de călătorie.

    Companiile aeriene nu returnează diferența rezultată, în situația în care prețul biletului nou este mai mic decât cel al biletului achiziționat inițial.

    În unele cazuri, eSky percepe o taxă de agenție în vederea procesării unei modificări a biletului, această taxă fiind inclusă în prețul total pentru modificare. Taxa este percepută pentru fiecare pasager care modifică biletul.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Pasager înregistrat cu date greșite. Ce ar trebui să fac?

    Majoritatea companiilor aeriene nu permit schimbarea datelor de identificare a pasagerilor. În anumite situații excepționale este posibil să corectați datele eronate însă tariful perceput pentru astfel de modificări depinde de politica liniei aeriene respective.

    Orice informație incorectă cu privire la pasageri, cum ar fi:

    • scriere eronată a prenumelui sau a numelui,
    • dată de naștere eronată,
    • tip eronat al pasagerului (adult/copil)

    trebuie comunicate imediat. Consultanții noștri vor verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate mai sus, vă vor informa despre taxele posibile aplicabile pentru modificare și vor contacta companiile aeriene pentru corectarea datelor din bilet.

    Atenție! Lipsa caracterelor speciale sau a diacriticelor (de ex: č, é, ö, ă, ș, ț, î, â), precum și a spațiilor și cratimelor în compunerea numelor de familie existente pe bilet nu constituie o eroare. Companiile aeriene nu utilizează astfel de caractere.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Factură

  • Cum se modifică datele cumpărătorului de pe factură?

    Schimbarea datelor cumpărătorului (nu ale pasagerului!) este posibilă cu până la 30 de zile după achiziționarea biletului. eSky permite modificarea datelor:

    • de la o persoană fizică la o altă persoană fizică
    • de la o persoană fizică la o companie (persoană juridică).

    Nu este posibil să schimbați datele furnizate de o companie cu datele altei companii sau ale companiei cu ale unei persoane fizice.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • De ce sunt prezente două sume în monede diferite pe aceeași factură?

    Având în vedere că tranzacția de cumpărare este procesată în sistem internațional reglementările legale impun introducerea pe factură a ambelor sume. Una dintre ele este valoarea sumei în care a fost achiziționat serviciul, iar cealaltă valoare reprezintă echivalentul în RON la cursul BNR din ziua facturării.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Formular de contact - serviciul de rezervări

Program Serviciu Clienţi:

Luni - Vineri: 8:00 - 22:00 ,
Sâmbătă: 10:00 - 18:00 ,
Duminică: 10:00 - 18:00

Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Cum vă putem ajuta?

Pentru solicitări urgente, vă rugăm să ne contactați telefonic

Pentru solicitări privind serviciul de rezervări vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.

+40 37 376 9740

Interval recomandat: 12:00 - 16:00

Tariful normal al operatorului telefonic

Program:
  • Luni - Vineri: 8:00 - 22:00
  • Sâmbătă: 10:00 - 18:00
  • Duminică: 10:00 - 18:00