Meniu

Verificarea rezervărilor de către compania aeriană

Verificarea rezervărilor de către compania aeriană

Unele companii aeriene low-cost, cum ar fi Ryanair, au introdus controale suplimentare ale identităţii pasagerilor. Procedura este standard pentru aceste companii aeriene și se aplică doar în cazul unor rezervări. Mai târziu în acest articol vei afla ce este verificarea, cum o poţi efectua cu succes și de ce vei avea nevoie (o cameră foto funcțională pe telefon sau laptop).

Este biletul meu valabil?

Da. Necesitatea de a verifica rezervarea nu anulează biletul. Poți călători fără griji deoarece biletul tău este valabil.

Trebuie să verific rezervarea?

Da, în cazul în care primești un e-mail cu solicitarea de a verifica rezervarea. Dacă nu o verifici, nu vei putea efectua check-in-ul online și vei plăti o taxă de check-in la aeroport de până la 55 euro/persoană. Conform reglementărilor și termenilor și condițiilor companiei aeriene, o astfel de taxă nu face obiectul unei reclamații.

Unde pot găsi linkul către formularul de verificare?

Îți vom trimite linkul în e-mailul de verificare a rezervării sau îl poți obține direct de la compania aeriană.

Ce trebuie să știu înainte de a verifica o rezervare?

În primul rând, rezervarea ta nu necesită întotdeauna verificarea companiei aeriene. Dacă trebuie să treci prin acest proces, vei primi un email.

Dacă nu primeşti un mesaj în acest sens, îți poți gestiona rezervarea aşa cum doreşti, poți efectua check-in-ul online și călători la data stabilită.

Dacă primeşti un astfel de e-mail, pregăteşte câteva lucruri care să te ajute să verifici rapid rezervarea. Ce trebuie să ai la îndemână:

  • Un dispozitiv cu o cameră foto funcțională, cum ar fi un telefon, o tabletă sau un laptop pe care poți efectua rezervarea.
  • Un card de plată, în cazul în care trebuie să plăteşti o mică taxă de verificare.
  • Rezervarea pentru biletul de avion, care poate fi găsită într-un e-mail de la noi sau pe biletul electronic.
  • Actul de identitate pe care îl vei folosi ca să călătoreşti, cum ar fi pașaportul.
  • Alte detalii solicitate în formularul de rezervare eSky, precum adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail etc.

Compania aeriană nu va avea nevoie neapărat de toate aceste date, dar e recomandat să le ai la îndemână înainte de a începe verificarea.

Cum îmi pot verifica rezervarea pe site-ul companiei aeriene?

  1. Accesează link-ul pe care ți l-am trimis prin e-mail și introdu detaliile necesare. Înainte de a începe, asigură-te că adresa din bara de navigare este corectă (numele companiei aeriene ar trebui să apară în domeniul din adresă).
  2. Formularul de verificare poate include mai mulți pași, așa că urmează instrucțiunile de pe pagină.
  3. Companiile aeriene îți pot cere, de asemenea, o imagine sau o fotografie a documentului utilizat pentru rezervare, precum și o fotografie a feței tale. Pentru a face acest lucru, foloseşte camera de pe dispozitivul pe care efectuezi verificarea. Aceasta este acum o soluție populară folosită de bănci, precum şi de alte companii.

De fiecare dată când treci la următoarea etapă de verificare, asigură-te că informațiile pe care le-ai furnizat sunt corecte. Acest lucru este foarte important deoarece, dacă furnizezi informații greşite sau faci o fotografie neclară, este posibil să ți se ceară reluarea procesului de verificare.

Trebuie să verific rezervarea de fiecare dată?

Indiferent dacă este prima ta rezervare sau ai mai rezervat înainte, compania aeriană ar putea dori să o verifice. Nu toate rezervările trebuie verificate. În cazul în care compania aeriană va dori să o verifice, îți va trimite o notificare prin e-mail.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!