Cazarea la hotel

Reguli hoteliere și servicii oferite oaspeților

Articole populare

Clasificarea hotelurilor

Clasificarea hotelurilor

Clasificarea hotelurilor are scopul de a unifica standardele, astfel încât oaspeții să știe exact pentru ce anume plătesc atunci când fac o..

Tipuri de camere

Tipuri de camere

Camerele la hotel sunt împărțite în funcție de tipul și numărul de paturi: cameră single - o cameră pentru o singură persoană cu un..

Camerele standard și facilitățile oferite

Camerele standard și facilitățile oferite

Facilitățile oferite de hotel depind, în mare măsură, de standardul hotelului (numărul de stele). Cu toate acestea, camerele standard oferă..

Oaspeții suplimentari în camere

Oaspeții suplimentari în camere

Fiecare oaspete care va petrece un sejur la hotel este obligat să respecte regulile interne ale unității. Totodată, oaspetele are dreptul..

Lista de articole

Hotelul

Hotelul

Din personalul hotelului fac parte cameristele, a căror sarcină este de a asigura ordinea generală  în hotel, în camerele de oaspeți și în..

Hotel, pensiune, motel - diferențe

Hotel, pensiune, motel - diferențe

Hotelul - o clădire amenajată, având cel puțin 10 de camere, single și duble, ce oferă o gamă largă de servicii de cazare. Pensiunea -..

Obiecte pierdute sau uitate

Obiecte pierdute sau uitate

Având în vedere legislația, hotelul este obligat să păstreze lucrurile uitate pe o perioadă de doi ani și să contacteze proprietarul...

Reguli hoteliere

Reguli hoteliere

Fiecare hotel are propriile reguli ce trebuie respectate în timpul sejurului: lungimea unei șederi la hotel, orele de repaus, primirea unei..

Securitatea și depozitarea obiectelor de valoare

Securitatea și depozitarea obiectelor de valoare

În majoritatea hotelurilor sunt disponibile vestiare sau case de bani, în care puteți stoca documente, bani sau alte lucruri de valoare în..

Servicii suplimentare oferite în hoteluri

Servicii suplimentare oferite în hoteluri

Multe hoteluri oferă servicii suplimentare, cum ar fi apelurile de trezire, spălătorie, room service, comandă taxiuri, vânzare bilete..

Situații problematice în timpul sejurului

Situații problematice în timpul sejurului

În cazul în care apar probleme, puteți să le raportați la recepția hotelului. În situații extreme, puteți contacta întotdeauna cel mai..

Standarde pentru mâncare

Standarde pentru mâncare

Fiecare țară are propriile obiceiuri și principii privind alimentația din cadrul hotelurilor. Aceste obiceiuri depind și de tipul..