Servicii suplimentare oferite în hoteluri

Servicii suplimentare oferite în hoteluri

Multe hoteluri oferă servicii suplimentare, cum ar fi apelurile de trezire, spălătorie, room service, comandă taxiuri, vânzare bilete pentru evenimente culturale, informații turistice, cutii pentru păstrarea valorilor în condiții de siguranță. Unele dintre aceste servicii sunt prestate contra cost.

Atenție!
Barul din cameră (de multe ori un frigider mic) este de obicei opțional, iar produsele consumate se plătesc. Taxa pentru produsele consumate (băuturi, snacks-uri) este calculată la sfârșitul perioadei de ședere, la check-out. Fiecare cameră ar trebui să conțină lista de prețuri a produselor. Multe hoteluri oferă gratuit cafea și ceai. Unele camere de hotel sunt dotate cu filtru de cafea sau ibric, ceai, cafea, zahăr, lapte și căni de unică folosință sau de sticlă. 
Facilitățile suplimentare din cadrul hotelului depind de standardul hotelului. Acest tip de facilități includ: piscină, saună, săli de gimnastică, magazin de bijuterii, magazin de suveniruri, salon de coafură, echipamente de agrement, săli de conferință, centre de infromare turistică, parcare gratuită, călcătorie.

Internet 

În cele mai multe hoteluri există posibilitatea de a utiliza Internetul. Hotelurile cu un standard mai ridicat oferă acces wireless gratuit în fiecare cameră. Uneori, se întâmplă că acest tip de rețea să fie protejată, iar accesul la rețea se plătește.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu