Meniu

Obiecte pierdute sau uitate

Obiecte pierdute sau uitate

Având în vedere legislația, hotelul este obligat să păstreze lucrurile uitate pe o perioadă de doi ani și să contacteze proprietarul. Informațiile despre durata de depozitare se regăsesc în reglementările hotelului sau în ghid. Dacă pierdeți sau lăsați lucruri la hotel, trebuie să informați imediat recepția hotelului. Dacă ați pierdut un obiect în timpul șederii la hotel, personalul este obligat să restituie obiectul găsit.
În cazul în care un oaspete a părăsit hotelul și a uitat un obiect la hotel, trebuie să anunțe recepția imediat. Atunci când se raportează un obiect pierdut sau uitat în hotel, acesta trebuie descris cât mai exact posibil, iar hotelul poate să solicite adresa la care să livreze obiectul respectiv. Când se găsește un obiect, recepția trebuie să contacteze oaspeții prin telefon pentru a a afla proprietarul acestuia. Oaspeții ar trebui să indice adresa la care urmează să fie trimis.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!