Obiecte pierdute sau uitate

Obiecte pierdute sau uitate

Având în vedere legislația, hotelul este obligat să păstreze lucrurile uitate pe o perioadă de doi ani și să contacteze proprietarul. Informațiile despre durata de depozitare se regăsesc în reglementările hotelului sau în ghid. Dacă pierdeți sau lăsați lucruri la hotel, trebuie să informați imediat recepția hotelului. Dacă ați pierdut un obiect în timpul șederii la hotel, personalul este obligat să restituie obiectul găsit.
În cazul în care un oaspete a părăsit hotelul și a uitat un obiect la hotel, trebuie să anunțe recepția imediat. Atunci când se raportează un obiect pierdut sau uitat în hotel, acesta trebuie descris cât mai exact posibil, iar hotelul poate să solicite adresa la care să livreze obiectul respectiv. Când se găsește un obiect, recepția trebuie să contacteze oaspeții prin telefon pentru a a afla proprietarul acestuia. Oaspeții ar trebui să indice adresa la care urmează să fie trimis.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Interested but need more info?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu