Clasificarea hotelurilor

Clasificarea hotelurilor

Clasificarea hotelurilor are scopul de a unifica standardele, astfel încât oaspeții să știe exact pentru ce anume plătesc atunci când fac o rezervare. Evaluarea reflectă respectarea cerințelor pentru o mare varietate de criterii. Ele definesc astfel camerele standard și echipamentele, restaurantele și barurile, precum și disponibilitatea serviciilor suplimentare. Mai multe stele presupun un standard  de servicii mai ridicat.

1 stea - hoteluri foarte modest echipate, care oferă doar servicii de bază. Camerele sunt foarte mici (aproximativ 8 metri/camera single), acestea conțin un pat, un dulap, o noptieră și o chiuvetă. Baia poate fi în afara camerei. Telefonul este disponibil doar la recepție. De asemenea, poate lipsi restaurantul sau snack-barul.
2 stele - camerele sunt mici (aproximativ 9 metri/camera single), iar în plus față de mobilierul de bază, camerele au baie proprie, telefon și TV. De obicei, micul dejun este inclus în preț. Hotelurile oferă parcare pentru oaspeții hotelului.
3 stele - camerele au baie proprie, TV, telefon și aer condiționat. Serviciul de curățenie este prestat zilnic, iar lenjeria de pat și prosoapelor sunt schimbate în fiecare zi. Oaspeții hotelului beneficiază de parcare păzită, săli de așteptare, restaurante și spălătorii.
4 stele - presupune un standard ridicat de servicii și facilități, centre de afaceri, săli de conferință, restaurante, sală de gimnastică, iar camerele sunt dotate cu mobilier confortabil și acces la internet.
5 stele - hotelurile de lux oferă servicii de calitate și sunt situate în centre urbane sau în centre de afaceri. Hotelurile din această categorie oferă parcare păzită, room service 24/24 ore, iar recepția oferă suport în cel puțin două limbi de circulație internațională.

Hoteluri cu mai mult de cinci stele sunt mai rare. Astfel de hoteluri au un standard foarte ridicat și oferă servicii exclusiviste și facilități de înaltă calitate. Aceste hoteluri au un design și o arhitectură ieșite din comun, fiind echipate cu tehnologie avansată și situate în locuri atractive.

Evaluarea hotelurilor
Standardizarea și clasificarea hotelului se evaluează individual de reprezentanții fiecărei țări pe baza reglementărilor adoptate în țara resprectivă și pot diferi semnificativ de la standardele adoptate în România. În țările din Europa de Sud au fost adoptate ca standarde de evaluare și jumătatea de stea.
Ar trebui să se acorde o atenție mai mare atunci când se compară camerele oferite din diferite părți ale lumii. De multe ori, hotelurile de două stele din țările dezvoltate îndeplinesc standardul de patru stele din Asia sau Africa.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

 

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu