Meniu

Check-in online - Wizz Air

Wizz Air

Check-in online - Wizz Air

Ca în cazul majorității companiilor aeriene low-cost, Wizz Air solicită pasagerilor să efectueze procedura de check-in online înainte de sosirea la aeroport. Celor care nu îndeplinesc această solicitare li se vor percepe taxe suplimentare la aeroport, de către compania aeriană.

Cum faceţi check-in online cu Wizz Air? După ce compania aeriană a activat opţiunea de check-in, trebuie să parcurgeți procesul de check-in pe site-ul său și să introduceți detaliile necesare prin intermediul contului dvs. Wizz Air. Check-in-ul la Wizz Air se deschide cu 24 de ore înainte de plecare și se închide cu 3 ore înainte de plecare.

Cum faceţi check-in pentru un zbor Wizz Air?

  1. Accesați site-ul Wizz Air.
  2. Selectaţi opţiunea Conectaţi-vă: 
    • dacă aveţi un cont creat cu adresa de e-mail folosită la rezervarea biletului pe eSky, introduceţi datele de logare;
    • dacă nu aveţi un cont sau aveţi unul creat cu o adresă de e-mail diferită de cea folosită la rezervarea biletului pe eSky, ȋnregistraţi-vă folosind adresa de e-mail menţionată mai sus.
  3. După ce v-aţi conectat, Wizz Air vă va cere să introduceți numărul de rezervare a zborului și numele pasagerului. Puteţi găsi numărul de rezervare a zborului pe biletul electronic.
  4. După ce aveţi acces la detaliile rezervării, selectaţi check-in online
  5. Urmaţi instrucţiunile şi introduceţi detaliile necesare pentru a primi cărţile de ȋmbarcare

În plus, contul dumneavoastră Wizz Air vă permite să gestionați în mod independent rezervarea. Puteți achiziționa bagaje suplimentare, locuri ȋn avion sau îmbarcare prioritară, precum și să modificaţi rezervarea (să schimbaţi data sau ruta zborului).

Check-in online la Wizz Air

Deschidere check-in online

Închidere check-in online

24 de ore înainte de ora de plecare *

3 ore înainte de ora de plecare

* Pentru serviciul achiziționat de selectare a locurilor, check-in se deschide cu 30 de zile înainte de plecare.

Important! După închiderea procedurii de check-in, nu mai este posibilă înregistrarea nici măcar la aeroport!

Ce informații sunt necesare în timpul înregistrării online?

Wizz Air solicită informații detaliate care să permită crearea cardului de îmbarcare și alocarea unui loc în avion. În general, aceste date includ:

  • dată de naștere,
  • naționalitate,
  • tip document călătorie (carte de identitate sau pașaport),
  • număr carte de identitate,
  • țară emitentă,
  • dată eliberare și expirare document.

Important! Tipul datelor solicite poate varia în funcție de ruta zborului și legislația țării de destinație.
Documentul utilizat la procedura de check-in online trebuie luat cu dvs. la aeroport și prezentat la îmbarcare.

Fără cardul de îmbarcare la aeroport, la Wizz Air

În situația în care, pasagerul nu prezintă un card de îmbarcare, personalul Wizz Air nu va permite îmbarcarea în avion. Rambursarea banilor în cazul neutilizării biletului se va face după deducerea taxelor în valoare de 80 de EUR, taxa pentru servicii adiționale, respectiv taxa pentru locul neutilizat.

Important! Procedura de check-in online nu este disponibilă pentru zborurile operate pe următoarele aeroporturi:​

  • Tirana (doar zborurile către Budapesta),
  • Zaragoza,
  • Moscova,
  • Marrakesh-Menara,
  • Agadir-Al Massira.

Pentru zborurile operate pe aeroporturile menționate mai sus, procedura de check-in se efectuează gratuit la aeroport. Este recomandat ca pasagerii să sosească la aeroport cu 2 ore înainte de ora de plecare programată.

 

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!