Voucher-ul pentru hotel

Voucher-ul pentru hotel

Voucher-ul pentru hotel va fi trimis automat, imediat după efectuarea plății, la adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare.
Voucher-ul este un fișier PDF atașat la e-mail. Dacă nu aveți acces la e-mail, voucher-ul poate fi trimis și prin fax. Voucher-ul conține toate informațiile despre rezervarea dumneavoastră, de aceea trebuie să imprimați și să aveți la dumneavoastră în călătorie acest document pentru a-l prezenta la recepția hotelului.

Ce se întâmplă dacă nu primesc emailul cu voucher-ul pentru hotel? 

  • verificați fișierele Spam/Junk din e-mail;
  • asigurați-vă că dispuneți de suficient spațiu pe e-mail pentru a primi documentul în format electronic;
  • verificați dacă ați furnizat o adresă de e-mail corectă în timpul procesului de rezervare;
  • în cazul în care această problemă persistă, contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu