Meniu

Procedura de checkin pentru hoteluri, apartamente și case de oaspeți – pensiuni și proprietăți

Procedura de checkin pentru hoteluri, apartamente și case de oaspeți – pensiuni și proprietăți

Toate hotelurile sau furnizorii similari solicită realizarea checkin-ului, ceea ce presupune punerea la dispoziție a datelor personale de către clienții acestora. Procedura de checkin variază de la furnizor la furnizor, în mod special pentru apartamente sau case de oaspeți. În general:

  • Este necesar ca oaspeții să pună la dispoziție datele rezervării, documentele de identificare (cartea de identitate, pașaportul sau, în anumite cazuri, permisul de conducere, ale căror copii pot fi realizate și reținute de către hotel), dar și să completeze formularul de înregistrare. De obicei este nevoie doar de datele unui singur oaspete per cameră pentru întregistrare.
  • Unele unități de cazare cer oaspeților să le ofere o garanție, chiar și în cazul procedurilor standard de checkin. Garanția poate fi cardul de credit sau chiar un avans pentru a acoperi potențialele costuri din timpul șederii, precum room service sau mini-bar.

Vă recomandăm să verificați cu atenție procedurile de checkin în funcție de tipul de cazare rezervată, mai ales dacă rezervați un apartament, o pensiune etc.

Hoteluri: Perioada de timp în care puteți face checkin-ul poate varia între 12.00 și 16.00, în funcție de regulamentul interior al fiecărui hotel. Checkin-ul la ore târzii sau foarte matinale poate fi realizat prin intermediul hotelului dacă oaspeții vor oferi toate detaliile necesare în avans și vor face personal acest aranjament împreună cu unitatea de cazare. Unele hoteluri pot taxa în plus acest serviciu, iar altele pot refuza checkin-ul în afara orelor de program ale recepției.

Apartamente și pensiuni: Vă rugăm să țineți cont de faptul că acestea sunt unități de cazare cu politici individuale și pot oferi proceduri de checkin diferite de cele ale hotelurilor. În majoritatea cazurilor, ele nu au o recepție standard și pot cere oaspeților să preia cheia camerei din alt loc. Uneori oaspeții  sunt rugați să sune înainte la proprietate și să stabilească împreună procedura de checkin, în funcție de ora la care ajung. De asemenea, apartamentele și pensiunile pot cere un avans drept garanție; acesta va fi rambursat atunci când camera rămâne intactă sau poate fi păstrat în cazul deteriorării acesteia.

 

 

Pentru informații adiționale cu privire la o anumită unitate de cazare, vă rugăm să ne contactați la hotels@esky.com.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu