Meniu

Termeni uzuali

Termeni uzuali

A.
Airport Shuttle
: transfer gratuit al oaspeților de la aeroport la hotel
ATM: bancomat

B.
B & B (Bed and Breakfast): cazare și mic dejun, un serviciu oferit de hoteluri, pensiuni și alte alte tipuri de cazare, constând în oferirea de cazare și servirea micului dejun.

C.
Capsule hotel:
Hotelul tipic japonez în care camerele sunt situate într-o capsulă specială de dormit. Aceste hoteluri sunt de obicei situate în apropierea aeroporturilor și gărilor.
Check-in: înregistrarea la hotel. Fiecare hotel stabilește individual ora de check-in.
Check-out: plecarea de la hotel. Fiecare hotel stabilește individual timpul de plecare din hotel.
Concierge: angajatul de la recepție, care oferă oaspeților hotelului informații turistice sau de la care se poate solicita consiliere cu privire la ședere în oraș. Portarul ajută oaspeții pentru a face rezervări la restaurante, bilete pentru evenimente culturale etc.      

D.
Disabled room: cameră de hotel pentru persoane cu handicap. Deseori, aceste camere au uși mai largi, care să permită mișcarea scaunului cu rotile, mânere suplimentare, băi adaptate etc.
Dormitory: dormitorul propriu din camerele care permit cazarea mai multor oaspeți. Aceste camere sunt mult mai ieftine decât camerele single sau duble, sau camerele din pensiuni.
Double room: camera de hotel care are un pat dublu mare. În S.U.A., de multe ori camerele duble au două paturi mari duble.

E.
Elder Hostel
: hostel conceput pentru persoanele în vârstă.
Excursions: excursii organizate de hotel pentru oaspeții hotelului.

F.
FB (Full Board)
: un termen folosit de către agențiile de turism și agenții de turism, ce înseamnă că în plus față de oferta de cazare, este de pensiune completă: mic dejun, prânz și cină.

G.
Garden side room
: camera de la hotel care se află la același nivel cu grădină și are acces direct la acesta.
Garden view room: o cameră de hotel cu vedere la grădină, dar nu și cu ieșire direct la aceasta.
Green Hotel: hotel ce funcționează pe baza principiilor ecologice, cum ar fi economisirea apei, energiei, reducerea deșeurilor etc.
Guest House: o casă care oferă cazare privată pentru turiști.

H.
HB (half board): demipensiune, un termen folosit de către agențiile de turism și agenții de turism, ceea ce înseamnă că, în plus față de oferta de cazare, include două mese: mic dejun și cină (sau pranz).
Hostel: hoteluri ieftine, sub-standard. Cele mai multe hosteluri au camere de dormit pentru mai multe persoane (dormitor).

K.
King room: o cameră de hotel, cu un pat foarte mare. Dimensiunile saltelei variază în funcție de hotel, dar dimensiunile cele mai frecvente sunt 198-200*x203 la 210*.

L.
Lobby
: sală de așteptare în cadrul hotelului.

O.
OB (only bed): un termen folosit de către agențiile de turism și agenții de turism, ce înseamnă că oferta este numai de cazare, fără mese. Alte abrevieri utilizate pentru un astfel de serviciu sunt RR, RO sau OV.

Q.
Quad: cameră cvadruplă
Queen room: o cameră de hotel, cu un pat mare. Dimensiunile saltelei variază în funcție de hotel, dar dimensiunile cele mai frecvente sunt 153-160x203cm*

P.
Pension
: o construcție amenajată care are un minim de șapte camere.

S.
Single room: camera single, de obicei cu un singur pat.
Ski Storage: zonă specială de depozitare pentru schiuri și snowboard, care oferă oaspeților hotelului. Acestea sunt situate în apropiere de hoteluri din stațiunile de schi.
Suite: apartament cu o cameră sau mai multe, în care, de obicei, există un living și bucătărie.

T.
Triple: cameră triplă cu trei paturi sau paturi twin și o canapea.
Twin room: o cameră de hotel cu două paturi. Unele hoteluri oferă două paturi duble.
Twin for sole use: tariful pentru o cameră dublă, în cazul în care acesta va rămâne doar o singură persoană.

W.
Wake-up call: apel de trezire care poate fi solicitat la hotel.

V.
Voucher-ul de hotel: în voucherul de hotel eSKY.ro este un document care dă dreptul clienților de a utiliza rezervarea la hotel. Voucherul conține informații detaliate despre rezervarea și detaliile hotelului și trebuie să fie prezentat la recepție, la efectuarea check-in-ului.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!