Întrebări frecvente feed-back hoteluri

Întrebări frecvente feed-back hoteluri

Cât timp durează pentru a adăuga un cometariu?
Adăugarea informații despre hotel durează doar câteva minute, dar oricine dorește să-și expună detaliat părerea poate petrece mai mult timp în completarea opiniilor.

Am nevoie să mă înregistrez pe site-ul eSKY.ro pentru a adăuga informații?
Nu este necesară  înregistrerea pe site-ul eSKY.ro pentru a adăuga un comentariu despre hotel.

Cum pot revedea informațiile introduse?
După adăugarea informațiilor despre hotel, pe ecran apare opțiunea "Feedback View" care permite vizualizarea informațiilor introduse.

Pot schimba informațiile adăugate?
După adăugarea informațiilor nu sunt permise modificări sau ștergerea acestora.

Cât de repede se actualizează informațiile?
Informațiile sunt publicate pe site imediat după adăugarea acestora și le puteți accesa făcând clic pe link-ul "Feedback View" .

Comentariile sunt moderate?
Informațiile care conțin conținut și limbaj inadecvat sunt moderate și uneori blocate.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu