Meniu

Hotelurile de 4 stele

Hotelurile de 4 stele

Hotelurile de 4 stele oferă facilități și echipamente la standarde înalte. În tariful pe o noapte de cazare sunt incluse diferite servicii, iar oaspeții pot utiliza echipamentele puse la dispoziția lor.
Camera și baia: fiecare cameră este dotată cu o baie spațioasă. Paturi simple trebuie să aibă o dimensiune de minim 90 x 200 cm, iar cele duble de 140 x 200 cm. În cameră, în afară de noptiere, lămpi, dulapuri, birouri, oglinzi și cuiere, trebuie să existe o măsuță de cafea și fotolii sau canapea. Fiecare cameră trebuie să aibă un telefon, televizor și, de cele mai multe ori, conexiune la internet. Suplimentar, oaspeții găsesc în baie: cântar, halat de baie și papuci, uscător de păr, oglindă cu iluminare specială, prosoape de hârtie. Camerele sunt izolate fonic.
Dimensiuni cameră: 1 singur pat - 12 mp, 2 paturi - 16 mp, apartament - minim de 30 mp.
Facilități: intrare separată pentru oaspeți și una pentru mărfuri. Intrare separată pentru recepție, similară cu cea pentru restaurant sau lobby. Hoteluri cu mai mult de 2 etaje trebuie să aibă lift, iar clădirea trebuie să fie dotată cu aer condiționat. Dacă structura de primire turistică are mai mult de 200 de camere, trebuie să aiba un generator de putere. Recepția trebuie să aibă un minim de 30 mp, iar hotelul trebuie să fie adaptat pentru persoanele cu handicap. De obicei, hotelurile sunt situate în centrul orașului, lângă stația de taxi.
Asistență oaspeți: room service 24 de ore/7 zile pe săptămână, SPA, săli de sport, bazine de inot. Lenjeria este schimbată în camere în fiecare zi, iar curațenia se face zilnic. În plus, hotelurile de 4 stele trebuie să ofere posibilitatea oaspeților să închirieze sălile de conferință sau centrul de afaceri și echipamente electronice. Hotelurile trebuie să aibă un restaurant, un cafe-bar și un club. 
Personal: personalul de la recepție ar trebui să vorbească cel puțin două limbi străine. Personalul ce se ocupă de întreținere trebui să cunoască elemente de bază ale limbilor străine. Cele mai multe hoteluri oferă servicii de concierge.


Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!