Meniu

Evaluarea hotelurilor

Evaluarea hotelurilor

Oaspeții pot acorda note privind calitatea serviciilor oferite de hotel. În plus, puteți verifica părerile altor oaspeți, preluate de pe site-ul TripAdvisor. Acest lucru permite utilizatorilor eSKY.ro accesul la cea mai mare bază de date din lume cu privire la serviciile hoteliere.


La evaluarea hotelului, pot fi evaluate următoarele:
Amplasare: în cazul în care hotelul este situat în apropiere de centrul orașului, aproape de atracțiile turistice și alte site-uri populare. Oaspeții pot evalua și accesul la transportul public, proximitatea față de stațiile de metrou, de autobuz și de tramvai etc.
Personalul: puteti evalua abilitățile de comunicare și de competență ale personalului de la recepție cât și pentru alte servicii, cum ar fi comerista, portarul, personalul restaurantului, etc. 
Confortul: dacă hotelul oferă oaspeților zone confortabile, cum ar fi lobby-ul spațios, piscină, sală de gimnastică, iar camerele sunt destul de mari etc.
Echipamentele: camerele sunt dotate cu mobilier adecvat și accesorii, cum ar fi televizor, filtru de cafea, uscător de păr, produse de toaletă etc. Un element important al evaluării este respectarea și prezența echipamentelor disponibile din oferta hotelului.
Serviciul de curățenie: evaluarea curățeniei, atât în cameră, cât și celelalte încăperi ale hotelului.
Mâncarea: calitatea alimentelor oferite. Evaluarea trebuie să includă atât micul dejun, care de obicei este oferit în prețul pe cameră, precum și calitatea de meselor oferite în restaurantele hotelului.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!