Sosirea la hotel la ore târzii

Sosirea la hotel la ore târzii

Dacă este posibil, oaspetele trebuie să informeze hotelul dacă va sosi cu întârziere la hotel, de preferință prin telefon. În cazurile în care ziua hotelieră se încheie la ora 24, nu este necesar să sunați la hotel, acest lucru vă permite să întarziați câteva ore. 
În cazul în care întarzierea va depăși orele de check-in, trebuie să anuntați hotelul pentru a nu anula rezervarea. Dacă aveți alte probleme, vă rugam sa apelați Serviciul Clienți. Consultanții noștri vă vor ajuta să soluționați aceste probleme.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

 

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu

x

Browser-ul dumneavoastră nu este actualizat

Instalați ultima versiune a browser-ului pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile website-ului.

Serviciul Clienţi vă stă la dispoziţie la:

031 100 50 50

de Luni până Vineri între orele 8:00 - 22:00 şi Sâmbătă - Duminică între orele 10:00 - 18:00

Tariful normal al operatorului telefonic