Răul de mișcare

Răul de mișcare

Senzațiile neplăcute simțite de pasageri în timpul zborului apar de regulă la scurt timp de la decolare.

Ce puteți face pentru a evita răul de mișcare?

  • nu călătoriți cu stomacul gol;
  • mesele dinaintea călătoriei trebuie să fie ușoare. Evitați alimentele grase și grele;
  • în timpul zborului, rezumați-vă la gustări frugale;
  • înainte de plecare nu consumați cafea, ceai cu cofeină, alcool și țigări;
  • luați o doză de vitamina B1, care joacă un rol important în micșărarea simptomelor asociate cu răul de mișcare. Puteți consuma, de asemenea, alimente bogate în vitamina B1: cereale, pește, legume verzi, făinoase, fructe;
  • un remediu eficient pentru răul de mișcare este ghimbirul. Il puteți consuma ca atare sau sub formă de ceai;
  • dacă este posibil, alegeți un loc la fereastră, deasupra aripii. Aici turbulențele sunt resimțite mai puțin.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu