Meniu

Ce se întâmplă dacă am găsit o greșeală în prenumele sau numele de pe bilet?

Ce se întâmplă dacă am găsit o greșeală în prenumele sau numele de pe bilet?

Orice eroare găsiți pe biletul dumneavoastră trebuie să o raportați imediat Serviciului Clienți la numărul 031 100 3759. De obicei, rectificarea erorilor de pe bilet implică taxe suplimentare determinate individual de fiecare comapie aeriană. Mai multe detalii găsiți aici.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!