Bilete de avion corporate

Bilete de avion corporate

Dacă rezervați des bilete de avion pentru firma dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți pentru a primi o ofertă corporate.

Avantaje:

  • reduceri la un număr de rezervări
  • termene de plată mai mari
  • consultanți special desemnați să se ocupe de contul dvs.
  • acces online la sistemul de rezervări
  • acces online la rapoarte periodice ale rezervărilor
  • metode de plată stabilite de comun acord
  • asistență pe parcursul procesului de rezervare
  • ​facilități pentru modificarea rapidă și convenabilă a rezervărilor

Cum obțin o ofertă corporate?
Contactați-ne telefonic la 031 100 50 50 sau prin e-mail la adresa btm@esky.ro. Un consultant eSky din departamentul specializat vă va contacta pentru a discuta detaliile unei colaborări.
Dacă firma dvs. are deja contracte de colaboare încheiate cu companii aeriene sau este membră într-o alianță aeriană:
Puteți încheia un contract de colaborare cu eSky, fără ca acest lucru să afecteze contractele deja existente cu alți operatori din industrie. Biletele de avion pentru angajații companiei dumneavoastră vor fi emise pe baza unor întelegeri bi și trilaterale cu operatorii și vor fi incluse în programele de parteneriat.
Dacă firma dumneavoastră nu are contracte cu operatorii aerieni și nu este membră a unor programe de parteneriat:
eSky va analiza activitatea companiei dumneavoastră și va determina ce tip de întelegere va avantaja firma și angajații dumneavoastră.
Dacă firma dumneavoastră folosește ocazional transportul aerian:
Contactați Serviciul Clienți, iar consultanții noștri vă vor oferi variante convenabile pentru zboruri, rezervări hoteliere și asigurări de călătorie. Datele contabile înregistrate în timp ne vor permite să personalizăm oferta și să adaptăm condițiile contractuale în funcție de nevoile companiei.
Tarifele biletelor de avion pentru companii
Suntem conștienți de faptul că fiecare companie încearcă să-și minimizeze costurile, de aceea oferim clienților noștri o grilă de comisionare avantajoasă și acces la cele mai bune tarife, atât ale companiilor aeriene low-cost, cât și de linie.

Facturi fiscale
Pentru orice servicii cumpărate prin intermediul eSky primiți factură.

Rețineți!

  • pentru a primi factura, e necesar să precizați acest lucru în timpul procesului de rezervare
  • în cazul în care suma de pe factură nu corespunde cu cea reală, cheltuită pentru o rezervare, factura poate fi ajustată sau re-emisă cu data curentă
  • începând de la 1 ianuarie 2007, nu mai sunt necesare semnătura și ștampila beneficiarului și a emitentului pe factura fiscală. Din acest motiv, eSky trimite facturile în format electronic, la adresa de email specificată de client.
  • dacă aveți nevoie de factură imprimată pe hârtie, vă rugăm să solicitați acest lucru telefonic sau în scris și vă vom trimite documentul prin poștă sau prin curier, la adresa dorită.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 50 50 sau trimiteți un email la adresa btm@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu

x

Browser-ul dumneavoastră nu este actualizat

Instalați ultima versiune a browser-ului pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile website-ului.

Serviciul Clienţi vă stă la dispoziţie la:

031 100 50 50

de Luni până Vineri între orele 8:00 - 22:00 şi Sâmbătă - Duminică între orele 10:00 - 18:00

Tariful normal al operatorului telefonic