Meniu

Cumpărarea asigurării

Cumpărarea asigurării

Sumarul asigurării de călătorie
După selectarea formei de plată pentru asigurarea de călătorie, sistemul afișează informații despre datele de contact și alte informații utile referitoare la tranzacție.
Asigurarea de călătorie (polița de asigurare) va fi trimisă prin e-mail în termen de 48 de ore de la efectuarea plății.
Dacă în sumarul asigurării de călătorie apar erori de afișare a datelor, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.

 

Atenție!
Ce se întâmplă dacă nu primesc e-mail-ul cu polița de asigurare?

  • verificați și secțiunea spam;
  • asigurați-vă că dispuneți de suficient spațiu pentru a primi documentul în format electronic;
  • verificați dacă ați introdus corect adresa de e-mail;
  • în cazul în care aceste probleme persistă, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!