Meniu

Cum primiți asigurarea de călătorie

Cum primiți asigurarea de călătorie

Asigurarea de călătorie va fi trimisă automat în contul de e-mail comunicat de dvs., imediat după confirmarea plații în contul nostru. Pentru asigurările achitate cu cardul de credit, polița de asigurare este trimisă imediat dupa finalizarea procesului de rezervare și transferul banilor în contul bancar.

Asigurarea de călătorie vă este trimisă în format PDF prin e-mail. Dacă nu aveți acces la e-mail, polița de asigurare poate fi trimisă prin fax. Acesta include toate informațiile necesare despre condițiile de asigurare. Recomandăm să tipăriți polița și să o aveți cu dumneavoastră în călătorie.

Ce se întâmplă dacă nu primesc un e-mail cu polița?

  • verificați fișierele Spam/ Trash din e-mail;
  • asigurați-vă că dispuneți de suficient spațiu pentru a primi documentul în format electronic;
  • verificați dacă ați furnizat o adresă de e-mail corectă în timpul procesului de rezervare.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!