Meniu

Ce trebuie să faceți în caz de urgență?

Ce trebuie să faceți în caz de urgență?

În caz de îmbolnăvire subită sau accidentare în afara țării, contactați compania de asigurări AIG la numărul 0040.21.301.77.77, disponibil 24 de ore din 24, 365 zile pe an.

În momentul în care contactați AIG va trebui să specificați că sunteți asigurat și să furnizați următoarele informații: numele, adresa, numărul de telefon de contact, numărul și datele de pe Certificatul de Asigurare și orice alte informații necesare.

Pentru a obține rambursarea cheltuielilor medicale efectuate în străinătate trebuie să prezentați în termen de 31 de zile de la încheierea călătoriei:

  • dosarele medicale de diagnosticare;
  • dovezile medicale, contul bancar și prezentarea evenimentului.

Aceste documente trebuie trimise la: 
AIG Travel
Director Departament de Daune
Calea Victoriei, nr. 145, etaj 9, camera 2
Victoria Center, Sector 1, Bucuresti, Romania
Telefon: +4021 300 96 19

romania.claims@aig.com

Pentru cererile de despăgubire legate de:

  • accidente,
  • asigurare împotriva pierderii, furtului sau deteriorarea bagajelor,
  • asigurarea bagajelor întârziate,
  • asigurarea de întârziere

Vă rugăm contactați: 
AIG Travel
Director Departament de Daune
Calea Victoriei, nr. 145, etaj 9, camera 2
Victoria Center, Sector 1, Bucuresti, Romania
Telefon: +4021 300 96 19

romania.claims@aig.com


Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!