Meniu

Care sunt costurile în cazul anulării sau reducerii duratei călătoriei?

Care sunt costurile în cazul anulării sau reducerii duratei călătoriei?

Acoperirea în cazul anulării călătoriei începe din momentul în care efectuați formalitățile de rezervare a călătoriei sau achitați prima de asigurare.

Atenție!
Asiguratorul este obligat să achite cheltuielile de călătorie și cazare până la limita maximă specificată în Tabelul Beneficiilor, până la 400000 RON.

Asiguratorul va rambursa cheltuielile de călătorie și cazare în cazul anulării și reducerii duratei de călătorie ca urmare a următoarelor evenimente: 

  • dacă vă îmbolnăviți, suferiți vătămări corporale sau în caz de deces.
  • vătămarea corporală, boala sau decesul unei rude, a unui partener de afaceri apropiat sau a persoanei cu care ați programat călătoria;
  • dacă vi se solicită să fiți prezenți într-o instanță în calitate de martor (nu și în calitate de martor expert) ori sunteți în situație de carantină obligatorie;
  • un accident suferit de un vechicul în care plănuiți să călătoriți și care are loc în termen de șapte zile înainte de data la care inteționați să plecați și în urma căruia vehiculul devine inutilizabil (situație aplicabilă numai în concediile în care conduceți singur vehiculul respectiv);
  • în cazul în care sunteți concediat, atât timp cât sunteți îndreptățit la plăți în baza legii române în vigoare privind plățile compensatorii în caz de concediere și dacă, la momentul rezervării călătoriei, nu aveați niciun motiv să credeți că veți fi disponibilizat;
  • în cazul în care poliția sau Asiguratorii locuinței dumneavoastră au nevoie ca dumneavoastră să rămâneți disponibil(ă) în urma unui incendiu, a unei inundații sau a spargerii locuinței dumneavoastră în termen de 48 de ore înainte de data la care ați planificat plecarea;
  • costul suplimentar necesar întoarcerii dumneavoastră acasă ca urmare a survenirii decesului, a unor vătămări corporale grave sau boli grave ale unei rude sau ale unui partener de afaceri din România. 

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!