• Serviciu Clienţi: 031 100 50 50

    Serviciu Clienţi

    031 100 50 50

    Program Serviciu Clienţi:
    Luni - Vineri 8:00 - 22:00, Sâmbătă - Duminică 10:00 - 18:00

    Tariful normal al operatorului telefonic

Tarom

Găsiți cele mai ieftine zboruri Tarom

1

Cele mai bune oferte de zbor ale companiei aeriene Tarom

Tarif pentru 1 adult, dus-întors

Tarom

Tarom

TAROM - Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României a fost înfiinţată în 1954 şi a crescut în acelaşi timp cu aviaţia românească. TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi este membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010.
Compania naţională operează peste 50 de destinaţii proprii şi destinaţii deservite de partenerii code share. Transportatorul României deţine una dintre cele mai tinere flote din Europa, alcătuită din 24 de aeronave, şi este membru al Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) din 1993 şi al Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene din 2000.
Compania TAROM este o companie modernă şi orientată către viitor, care protejează mediul implementând proceduri inovative pentru reducerea emisiilor de CO2.
În 25 iunie 2010, TAROM a aderat la SkyTeam, alianţă aeriană globală, ce oferă pasagerilor membrilor săi acces la o reţea lărgită de destinaţii, mai multe frecvenţe şi conexiuni. Înscriindu-se în programul de fidelizare SkyTeam, pasagerii pot acumula şi utiliza mile, efectuând zboruri cu oricare dintre companiile membre.

Bagaje

Bagajul mic este inclus în tariful biletului.  Greutatea maximă a bagajului este de 10 kg, iar dimeniunile maxime ale bagajului trebuie să se încadreze în 55x35x25cm.
Bagajul de cală trebuie să aibă are o greutate de cel mult 23 de kilograme, iar suma maximă admisă a dimensiunilor acesteia (înălţime + lăţime + lungime) este de 158 de centimetri.
Numărul maxim de piese acceptate per pasager variază în funcţie de aeronava TAROM cu care este operat zborul respectiv astfel:
• maxim 3 piese per pasager în cazul aeronavelor de tip ATR 42/72
• maxim 10 piese per pasager în cazul aeronavelor de tip Boeing 737 şi Airbus.

Clase tarifare

TAROM oferă 2 clase de servicii pasagerilor săi: Clasa Economy și Clasa Business.

Check-in online

Serviciul online de check-in implică economisirea de timp la aeroport și opțiunea de alegere a locului preferat în avion. Serviciul este disponibil gratuit tuturor pasagerilor care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere - AIR FRANCE, KLM şi AIR EUROPA şi operate cu aeronavele acestora.
Excepţii - Formalităţile de check-in pentru următoarele categorii de pasageri se pot efectua numai la aeroport:
• pasageri care călătoresc însoţiţi de un copil în vârstă de până la 2 ani şi/sau coşul pentru copii;
• minori neînsoţiţi;
• pasageri însoţiţi de animale de companie (transportaţi în cabină sau în cală);
• pasageri cu cerinţe speciale (pasageri care călătoresc cu un bagaj în care sunt transportate arme sportive şi/sau de vânătoare, muniţie; pasageri care au plătit un loc suplimentar in avion etc.)
Check-in-ul online pentru cursele TAROM cu plecare din Bruxelles este disponibil din nou. Formalitățile trebuie efectuate cu până la 2 ore și jumătate înainte de zbor.
Pe destinatia Madrid – Bucuresti check-in-ul online nu este disponibil. Din acest motiv, pasagerii sunt rugați să se prezinte la aeroportul Madrid -Barajas T4. Check in-ul este deschis în intervalul 09:15 -11:20 (ore locale).
TAROM oferă 2 kg bonus la bagajul de cală (greutatea permisă a bagajului de cală va fi de 25 kg) pasagerilor înregistraţi prin check-in online sau Call Center, de la toate destinaţiile TAROM precum şi celor înregistraţi la kiosk în Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni și Aeroportul Timișoara pe cursele directe, operate de Compania TAROM, până în data de 31 octombrie 2015.
Atenţie! Check-in-ul online este disponibil cu maximum 30 de ore şi minimum 1 oră înainte de ora de plecare.

Flotă

În 1992 TAROM a demarat un proces intensiv de modernizare a flotei și începând cu anul 1998, flota TAROM s-a îmbogăţit cu şapte aeronave ATR 42-500 pentru curse interne şi regionale, precum şi cu alte 4 aeronave BOEING 737.
TAROM operează în prezent pe zborurile externe şi interne cu o flotă compusă din 24 aeronave:
1 aeronavă BOEING B737-800, 4 aeronave BOEING 737-700, 4 aeronave BOEING 737-300, 4 aeronave AIRBUS A318-111, 7 aeronave ATR 42-500, 2 aeronave ATR 72-500, 2 aeronave AIRBUS A310-325.

Hub

Aeroportul Internațional Henri Coandă (IATA: OTP, ICAO: LROP) este cel mai mare aeroport din România. Aeroportul Henri Coandă este situat în afara zonei urbane a Bucureștiului, în orașul Otopeni, județul Ilfov. În anul 2013 pe Aeroportul Henri Coandă au tranzitat 7.643.467 de pasageri. Numele aeroportului a fost schimbat în mai 2004, până atunci el numindu-se Aeroportul Internațional Otopeni.

Mese

Meniurile TAROM sunt preparate luând în calcul atât destinaţia către care se îndreaptă pasagerii - mâncarea fiind adaptată la cultura şi obiceiurile culinare ale celor care călătoresc, cât şi timpul petrecut la bord. Pe zborurile scurte, precum cele care deservesc destinaţiile interne, sunt preferate gustările, în timp ce pentru cursele lungi, meniurile sunt gândite pentru a aduce un aport mai mare de calorii.

Meniurile conţin vită, somon, curcan sau pui, selecţia fiind realizată în funcţie de durata zborului.

La clasa Business, cât şi la clasa Economic, pasagerii TAROM sunt invitaţi să aleagă dintr-un sortiment de vinuri atent selecţionate. În plus, cei care călătoresc la clasa Business, pe cursele externe ale companiei pot servi şampanie şi bere de calitate superioară. Tot la clasa Business, pe cursele externe ale companiei, prajitura servită ca desert este de calitate premium.

La clasa Economic, pe cursele mai lungi de 2 ore, meniurile au la bază preparate din piept de pui, combinate cu legume, cartofi la cuptor etc., în funcţie de reţeta zilei propusă de bucătar, cel care concepe şi supervizează realizarea meniurilor oferite pasagerilor TAROM. Pe cursele externe ale companiei TAROM (cu o durată de până la două ore) se oferă, în general, la clasa Economic, un "Club Sandwich" sau Deli Bag - constând dintr-un sandwich baghetă sau ciabatta şi un desert, în timp ce pe cursele interne se vor servi la alegere alune si prăjitură; la cursele cu decolare după orele 12.00 se va putea opta pentru bere.

Servicii opționale

Creată special de TAROM și distribuită gratuit la bordul aeronavelor, revista INSIGHT va fi un partener de zbor plăcut, informativ, rafinat, elegant și sofisticat pentru toti pasagerii companiei Tarom.

În paginile revistei INSIGHT există recomandări pentru destinații alături de poveștile lor, reportajele celor mai atenți jurnaliști, personalități de marcă din România și din. Totodata se regăsesc cele mai noi știri din diverse domenii de interes, de la business și ecologie până la informaţii despre auto si tehnologie.

De asemenea, revista conţine o secţiune specială destinată informaţiilor despre serviciile TAROM, un ghid al călătorului şi oferte de călătorie.

Revista SkyLady este noua publicatie oferita pasagerilor de compania TAROM, la bordul aeronavelor sale. Creată special pentru TAROM și distribuită gratuit la bordul aeronavelor, revista SKYLADY este un partener de zbor plăcut, informativ, rafinat, elegant și sofisticat în special pentru publicul feminin.
TAROM oferă tuturor pasagerilor săi acces la salonul Business Class!

Dacă timpul rămas până la îmbarcare permite, pasagerii se pot bucura de atmosfera specială şi de facilităţile Salonului Business TAROM din Aeroportul Internaţional Henri Coandă.

Pe lângă bufetul şi barul deschise permanent, în Salonul Business TAROM BUSINESS se beneficiază de acces la TV, PC şi internet WI-FI.

Pentru pasagerii clasei Economic, intrarea la TAROM BUSINESS LOUNGE se face pe baza unei taxe de 23 EUR care, în plus, vă oferă dreptul de efectuare a formalităţilor de înregistrare (check-in) la ghişeul business TAROM.

x

Browser-ul dumneavoastră nu este actualizat

Instalați ultima versiune a browser-ului pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile website-ului.

Serviciul Clienţi vă stă la dispoziţie la:

031 100 50 50

de Luni până Vineri între orele 8:00 - 22:00 şi Sâmbătă - Duminică între orele 10:00 - 18:00

Tariful normal al operatorului telefonic