eSky vine cu o nouă soluție pentru întoarcerea acasă în siguranță

Multe țări europene au început treptat să oprească zborurile internaționale din cauza situației de urgență legată de COVID-19. Agenția Globală de Turism Online – eSky răspunde imediat, oferind o soluție ce permite călătorilor să găsească cu ușurință rute alternative spre casele lor, respectând restricțiile deja impuse de Autorități.

În doar 24 de ore, departamentul IT al eSky a reușit să implementeze o nouă caracteristică în motorul său de căutare. Astfel, atunci când căutați un anumit zbor, sistemul stabilește dacă există restricții la călătoria în țara de plecare sau de sosire și, dacă acestea există, sistemul oferă automat zboruri către și dinspre aeroporturile din apropiere, situate în țările vecine. De exemplu, dacă sunteți în căutarea unui zbor spre România din Polonia, unde nu operează în prezent zboruri, motorul de căutare vă va oferi automat cele mai apropiate rute alternative din Germania și, în special, aeroporturile cele mai apropiate de granița poloneză.

Soluția a fost posibilă datorită multitudinii de instrumente de analiză pe care eSky le-a pus la punct, conectându-se cu peste 950 de companii aeriene din întreaga lume, precum și datorită prezenței sale internaționale pe mai mult de 50 de piețe.

eSky.ro continuă să ajute activ călătorii români în perioade de criză.

În ciuda a mii de solicitări de anulări și modificări ale opțiunilor de călătorie, echipele eSky.ro lucrează non-stop și își ajută clienții. Se lucrează intens pentru a găsi zboruri pentru pasagerii care doresc să se întoarcă acasă, precum și pentru cei care doresc să își schimbe datele de călătorie pentru o perioadă ulterioară. Cea mai mare prioritate este oferită clienților ale căror zboruri sunt în următoarele 10 zile. Pentru a optimiza procesul de lucru, am restricționat comunicarea la un singur canal (în forma scrisă), oricui are nevoie de asistență urgentă îi sunt oferite rute alternative prin e-mail, sau prin telefon.

„Abordarea noastră este una pozitivă și receptivă la nevoile clienților. În prezent, sunt prioritari pasagerii ce au zboruri în următoarele zile. Îi vom contacta apoi pe toți ceilalți pentru a-i ajuta pe deplin. Sănătatea și siguranța clienților noștri sunt prioritatea noastră, alături bineînțeles și de cea a angajaților noștri care, începând de luni, lucrează în regim de telemuncă (“work from home”)”, spune Marius Turbatu, Global Expansion Director și Managerul HUB-ului eSky din România.

În prezent, eSky.ro este în contact constant atât cu companiile aeriene, cât și cu instituțiile, cu scopul de a optimiza procesele care vor ajuta pe oricine dorește să se întoarcă acasă. În același timp, o cantitate imensă de cereri de rambursare a zborurilor anulate va fi procesată.

„Suntem pe piață de mai bine de 11 ani și cunoaștem emoțiile pe care le-au provocat călătoriile, în special întoarcerea acasă. Tratăm situația aceasta extrem de serios și suntem pregătiți să ajutăm pe toată lumea, chiar dacă nu sunt clienții noștri”, adaugă Marius Turbatu.