Finalizarea unei rezervări hoteliere

Finalizarea unei rezervări hoteliere

După ce ați introdus detaliile plății și ați apăsat butonul "Rezervă acum", rezervarea dumneavoastră a fost efectuată. Voucher-ul rezervării va fi trimis automat, după confirmarea plății, pe adresa de e-mail pe care ați folosit-o la rezervare.
Voucher-ul este un fișier  PDF atașat la e-mail. Dacă nu aveți acces la e-mail, voucher-ul poate fi trimis, de asemenea, prin fax. Acesta conține toate informațiile despre rezervarea dumneavoastră. De fiecare dată trebuie să tipăriți și să aveți la dumneavoastră în timpul călătoriei acest document. Când ajungeți la hotel trebuie să îl arătați pentru a confirma rezervarea. 

 

Atenție!

Ce se întâmplă dacă nu primesc emailul de confirmare?

În cazul în care în termen de o oră de la finalizarea procesului de rezervare nu primiți e-mail-ul de confirmare, trebuie să: 

  • verificați secțiunea Spam/Junk din căsuța de e-mail
  • verificați dacă aveți suficient spațiu pentru primirea unor mesaje noi
  • verificați dacă ați introdus corect adresa de e-mail
  • în cazul în care această problemă persistă, contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.


​Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu

x

Browser-ul dumneavoastră nu este actualizat

Instalați ultima versiune a browser-ului pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile website-ului.

Serviciul Clienţi vă stă la dispoziţie la:

031 100 50 50

de Luni până Vineri între orele 8:00 - 22:00 şi Sâmbătă - Duminică între orele 10:00 - 18:00

Tariful normal al operatorului telefonic