Finalizarea unei rezervări hoteliere

Finalizarea unei rezervări hoteliere

După ce ați introdus detaliile plății și ați apăsat butonul "Rezervă acum", rezervarea dumneavoastră a fost efectuată. Voucher-ul rezervării va fi trimis automat, după confirmarea plății, pe adresa de e-mail pe care ați folosit-o la rezervare.
Voucher-ul este un fișier  PDF atașat la e-mail. Dacă nu aveți acces la e-mail, voucher-ul poate fi trimis, de asemenea, prin fax. Acesta conține toate informațiile despre rezervarea dumneavoastră. De fiecare dată trebuie să tipăriți și să aveți la dumneavoastră în timpul călătoriei acest document. Când ajungeți la hotel trebuie să îl arătați pentru a confirma rezervarea. 

 

Atenție!

Ce se întâmplă dacă nu primesc emailul de confirmare?

În cazul în care în termen de o oră de la finalizarea procesului de rezervare nu primiți e-mail-ul de confirmare, trebuie să: 

  • verificați secțiunea Spam/Junk din căsuța de e-mail
  • verificați dacă aveți suficient spațiu pentru primirea unor mesaje noi
  • verificați dacă ați introdus corect adresa de e-mail
  • în cazul în care această problemă persistă, contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu