-
Pasul 1 - Vă contactăm telefonic
Dacă profilul dumneavostră este pe placul nostru, vă puteți aștepta la un apel în curs de două săptămâni. Vom discuta despre calificarea dumneavoastră, despre așteptările pe care le aveți și despre experiența de lucru.
-
Pasul 2 - Interviul
Dacă în urma discuției constatăm că vă potriviți cu ce căutăm, vă vom invita la biroul nostru pentru o întâlnire cu team leaderul departamentului în care ați aplicat. Vom discuta aspecte specifice și vă vom prezenta care sunt oportunitățile de dezvoltare într-o carieră alături de eSky.
Este posibil ca înainte să vă invităm la birou, să primiți un task reprezentativ, ca să înțelegeți mai bine rolul pe care îl veți avea dacă vă alăturați echipei noastre.
-
Pasul 3 - Stabilirea condițiilor de angajare
Dacă ambele părți sunt interesate de o colaborare, vom parcurge împreună toate formalitățile și condițiile de angajare.