Înapoi
Accountant ( Locuri disponibile)
Bucharest
Aplicați

We are an international company with offices in Romania, Poland, Bulgaria and Brazil, acting as one and challenging the language, space and time zone barrier :) It’s not easy, but we love it!

We love travelling, so we turned it into a business, bringing joy to people when we help them plan their vacation, or just advising clients when they look for the most efficient way to travel.

Present in over 34 markets, it’s important that we share our knowledge within the company and take advantage of all our colleagues’ expertise. eSky Group has a 600 people team of passionate specialists that, on a daily basis, try to make each client’s experience unique, so that they can enjoy their travel even more.

We are now looking for new colleagues, just as passionate as we are, to join our Finance team.

 

Key responsibilities:  

  • Handling the bank statements – reviews and imports them into the accounting system;
  • Checks the monthly accounts balance;
  • Handling the accounting notes for the 401, 411,  471, 462, 461 and 581 accounting accounts;
  • Handling the accounting notes for amortization;
  • Handles the sales and purchase logs;
  • Registers the expense and VAT reports;
  • Checks the accounting balance;
  • Prepares the monthly statements;

 

Requirements: 

  • Fluent in both verbal and written English;
  • University accounting studies;
  • 2 years previous experience in accounting;
  • High level of communication skills;
  • Proactive attitude oriented towards high quality of customer service;
  • Knowledge of Navision accounting system represents a plus;
  • Previous experience working in a travel company represents a plus.

 

We offer:

  • A motivating salary package;
  • Meal tickets of 12 RON/ticket;
  • Subscription to a private medical clinic (Medlife);
  • Access to specialized training;
  • Flexible schedule;
  • A pleasant, open and friendly work environment in a globally recognized company.
     

Ce beneficii oferim


  • Asigurare medicală

  • Ore de lucru flexibile

  • Cameră de relaxare

  • Pachet de bun venit
Ce se întâmplă după ce aplicați?
  • Pasul 1 - Vă contactăm telefonic
    Dacă profilul dumneavostră este pe placul nostru, vă puteți aștepta la un apel în curs de două săptămâni. Vom discuta despre calificarea dumneavoastră, despre așteptările pe care le aveți și despre experiența de lucru.
  • Pasul 2 - Interviul
    Dacă în urma discuției constatăm că vă potriviți cu ce căutăm, vă vom invita la biroul nostru pentru o întâlnire cu team leaderul departamentului în care ați aplicat. Vom discuta aspecte specifice și vă vom prezenta care sunt oportunitățile de dezvoltare într-o carieră alături de eSky.
    Este posibil ca înainte să vă invităm la birou, să primiți un task reprezentativ, ca să înțelegeți mai bine rolul pe care îl veți avea dacă vă alăturați echipei noastre.
  • Pasul 3 - Stabilirea condițiilor de angajare
    Dacă ambele părți sunt interesate de o colaborare, vom parcurge împreună toate formalitățile și condițiile de angajare.

  • Asigurare medicală

  • Ore de lucru flexibile

  • Cameră de relaxare

  • Pachet de bun venit