Înapoi
Ticketing Agent (night shift / with GDS knowledge) (1 Locuri disponibile)
Bucharest
Aplicați

If you are passionate about travel, have experience working in GDS and look forward to working with not one, but 3 GDS (Amadeus, Worldspan and Sabre), you should come and visit us.

We are looking for a Ticketing Agent to join our Global Operations team.

 

You would be working in rotating afternoon and night shifts on the following schedule: 15:00-23:00 / 17:00 - 01:00 / 19:00-03:00 / 23:00-07:00.

 

We know that working the night shift is not easy, but here are some pluses mentioned by our colleagues: 

  • if you are not a morning person, it's great that you get to sleep late;
  • during the night there are fewer people in the office, so it's more quiet and you can concentrate better;
  • you are free during the day and can take care of different errands like going to the bank, to the doctor, pay your taxes, etc;
  • if you have kids, you can coordinate better with your spouse so that the kids stay with one of you at all time.

 

Key responsibilities of the role:

  • Issuing/exchanging/refunding tickets in GDS: Amadeus/Worldspan/Sabre/KIU
  • Calculating changes/refunds in air tickets
  • Cooperating with consolidators
  • Adding extra services to air tickets
  • Issuing low cost/local carrier tickets
  • Issuing insurances
  • Handling payment confirmations from customers

 

Requirements:

  • Basic Knowledge of GDS systems (Amadeus/ Worldspan/ Sabre).
  • Fluency in English
  • Fluency in Spanish it’s a plus
  • Good work organization and strong interpersonal skills
  • Knowledge of MS Office (mainly Power Point and Excel)

 

We Offer:

  • A motivating salary package
  • Monthly performance bonus
  • For night hours (22:00-06:00) you receive 25% extra-pay
  • Meal tickets of 12 RON/ticket
  • Subscription to a private medical clinic (Medlife)
  • Access to specialized training
  • Flexibility in planning work shifts
  • Transport compensation (for night shifts)
  • A pleasant, open and friendly work environment in a globally recognized company

Ce beneficii oferim


  • Asigurare medicală

  • Ore de lucru flexibile

  • Mese subvenționate
Ce se întâmplă după ce aplicați?
  • Pasul 1 - Vă contactăm telefonic
    Dacă profilul dumneavostră este pe placul nostru, vă puteți aștepta la un apel în curs de două săptămâni. Vom discuta despre calificarea dumneavoastră, despre așteptările pe care le aveți și despre experiența de lucru.
  • Pasul 2 - Interviul
    Dacă în urma discuției constatăm că vă potriviți cu ce căutăm, vă vom invita la biroul nostru pentru o întâlnire cu team leaderul departamentului în care ați aplicat. Vom discuta aspecte specifice și vă vom prezenta care sunt oportunitățile de dezvoltare într-o carieră alături de eSky.
    Este posibil ca înainte să vă invităm la birou, să primiți un task reprezentativ, ca să înțelegeți mai bine rolul pe care îl veți avea dacă vă alăturați echipei noastre.
  • Pasul 3 - Stabilirea condițiilor de angajare
    Dacă ambele părți sunt interesate de o colaborare, vom parcurge împreună toate formalitățile și condițiile de angajare.

  • Asigurare medicală

  • Ore de lucru flexibile

  • Mese subvenționate