Meniu

Aveţi nevoie de ajutor?

Gestionați-vă rezervarea și aflaţi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări

Verificați statusul și gestionați rezervarea

Retrimiteți e-mail-ul de confirmare a rezervării
Gestionaţi-vă rezervarea

Din Contul dumneavoastră puteți uşor să:
  • verificați numărul rezervării și statusul,
  • solicitați o schimbare a datei pentru călătoria dumneavoastră,
  • aflați cum să faceți check-in online,
  • achiziţionaţi bagaje și îmbarcare prioritară ,
  • verificați documentele necesare și regulile de siguranță actuale în țara de destinație,
  • verificați cerințele de viză și cumpărați viza sau ESTA,
  • rezervați cazare cu reducere, cumpărați o asigurare și închiriați o mașină .

  • Conectați-vă sau înregistrați-vă cu e-mailul utilizat pentru efectuarea rezervării.

    Accesați Contul dumneavoastră
    Verificaţi statusul rezervării dumneavoastră fără să vă conectaţi aici

    Găseşte subiectul care te interesează

    Informații actuale

    • De ce este împărțită plata rezervării mele în două transferuri bancare la unele companii aeriene?

      Transportatorul solicită împărțirea plății în două etape separate. În prima etapă vei achita biletul. În cea de-a doua etapă vei plăti taxa de serviciu, precum şi alte servicii selectate (de ex: asigurarea). Poți accesa fiecare etapă atunci când selectezi metoda de plată.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Verificarea rezervărilor Ryanair. Cum funcționează?

      Dacă o companie aeriană low-cost, cum ar fi Ryanair, solicită verificarea rezervării, vei primi un e-mail din partea noastră sau de la compania aeriană cu informațiile relevante și un link către formularul de verificare.

      Aceasta este o practică standard, iar biletul va fi în continuare valabil. Totuşi, dacă nu verifici rezervarea, nu vei putea să o gestionezi. În plus, nu vei putea efectua check-in-ul online și va trebui să plăteşti adiţional la aeroport (aproximativ 55 de euro/persoană pentru fiecare zbor).

      Înainte de a începe verificarea rezervării, pregăteşte următoarele:

      • Un dispozitiv cu o cameră foto funcțională pe care vei efectua rezervarea,
      • Un card de plată și cartea de identitate,
      • Rezervarea pentru biletul de avion (o vei găsi în e-mail sau pe biletul electronic),
      • Alte detalii utilizate la rezervarea biletului.

      Formularul de verificare poate include mai mulți pași, așa că urmează instrucțiunile de pe site-ul companiei aeriene. Introdu informațiile solicitate și bifează acordurile necesare. De asemenea, compania aeriană poate solicita o imagine sau o fotografie a documentului utilizat pentru a face rezervarea și o fotografie a feței tale.

      Află mai multe din ghidul: Verificarea rezervărilor de către companiile aeriene.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Zborul meu a fost anulat. Ce urmează?

      Dacă zborul tău a fost anulat de către compania aeriană, ai dreptul de a alege o nouă dată a zborului sau rambursarea biletului. Compania aeriană este cea care decide forma rambursării (de ex: poți primi un voucher, puncte credit sau bani).

      Cum procedezi depinde de cine ȋţi gestionează rezervarea și de cine te contactează: eSky sau direct compania aeriană (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informații despre cine ȋţi gestionează rezervarea în e-mailul pe care ţi-l trimitem împreună cu biletul de avion. Dacă este menționat "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici", rezervarea este gestionată de eSky. Dacă ȋn mesajul pe care îl primeşti scrie "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene", rezervarea ta este gestionată direct de compania aeriană.

      Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.

      • eSky mă contactează

        Dacă eSky te informează direct pe e-mail despre anularea zborului, procedura de rambursare este următoarea:

        • Te informăm că zborul a fost anulat de către compania aeriană,
        • Luăm legătura cu aceasta pentru a afla ce opțiuni de rambursare ai la dispoziție,
        • Odată ce avem aceste informații, ȋţi vom trimite un mesaj cu opțiunile de rambursare disponibile. Tipul de rambursare depinde în întregime de compania aeriană,
        • Dacă statusul zborului tău se schimbă sau apar ȋntârzieri, ȋţi trimitem un e-mail cu informațiile relevante,
        • Dacă rezervarea ta include mai multe bilete, te vom informa cu privire la opțiunile de rambursare disponibile într-unul sau mai multe mesaje separate.

        Gestionează-ţi rezervarea din contul tău.

      • Compania aeriană mă contactează

        În cazul în care compania aeriană te informează direct pe e-mail despre anularea zborului, procesul de reprogramare sau de rambursare se bazează exclusiv pe termenii şi condiţiile companiei aeriene. În acest caz, vei primi toate informațiile direct de la compania aeriană, inclusiv pașii următori, o listă a opțiunilor de rambursare disponibile și actualizări privind stadiul cazului tău. Pentru a obține o rambursare, urmează instrucţiunile care ţi-au fost trimise și contactează direct compania aeriană (de exemplu: prin e-mail sau telefonic).

      Nu uita: Rambursările pentru biletele neutilizate includ costul biletului de avion și taxele de aeroport. Este posibil ca alte servicii eSky achiziționate împreună cu biletul să nu fie rambursabile.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cât durează rambursarea pentru un zbor anulat?

      Aștepți să primeşti banii ȋnapoi pentru un bilet nefolosit? În cazul ȋn care compania aeriană a fost de acord cu rambursarea, ȋţi vei primi banii cu siguranță. Timpul de așteptare depinde în întregime de compania aeriană și poate fi între 3 zile și 3 luni. Mai jos găseşti informații despre cine te va contacta în legătură cu rambursarea (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de compania aeriană).

      • Dacă rezervarea ta este gestionată de eSky (știi că așa este dacă în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion scrie "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici"), ȋţi vom trimite informații despre anularea zborului și vom lua măsuri cât mai curând posibil pentru a obține rambursarea biletului de la compania aeriană în numele tău. Vom obține informații despre formele de rambursare oferite de compania aeriană și vom gestiona situaţia până la capăt. Te vom ține la curent pe parcurs.
      • Dacă rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană (știi că aşa este dacă în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion scrie: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene"), vei primi toate informațiile despre rambursare, formele de rambursare disponibile și termenele limită direct de la compania aeriană la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în timpul procesului de rezervare. Dacă doreşti să afli care este stadiul actual al solicitării de rambursare și când vei primi banii, te rugăm să contactezi direct compania aeriană prin e-mail sau telefonic.

      Nu uita: Rambursările sunt mult mai rapide dacă alegi un voucher sau puncte decât dacă alegi transferul banilor în contul sau pe cardul tău. Disponibilitatea opțiunii de rambursare depinde de compania aeriană care a emis biletul.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Ce documente sunt necesare pentru a călători?

      În contul tău eSky vei găsi o listă cu documentele necesare pentru călătorie. După logare, accesează detaliile rezervării și apoi categoria "Documente necesare". Cel mai rapid mod de a-ţi accesa contul este să instalezi aplicația eSky.

      În UE și în unele țări din afara UE, ai nevoie doar de cartea de identitate pentru a trece frontiera. Pentru a afla care sunt regulile în fiecare țară, te rugăm să vizitezi site-ul nostru.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Contul eSky - de ce ar trebui să-mi creez unul?

      Contul tău eSky ȋţi permite să-ţi gestionezi rapid și ușor rezervările. Ce înseamnă acest lucru?

      În contul tău:

      • verifici numărul și statusul rezervării
      • soliciţi modificări ale datelor călătoriilor
      • afli cum să efectuezi check-in-ul online
      • achiziționezi bagaje și îmbarcare prioritară
      • verifici documentele necesare și reglementările de securitate în vigoare în țara ȋn care călătoreşti
      • verifici condiţiile de viză și achiziționezi o viză sau ESTA (Sistemul Electronic de Autorizare a Călătoriei)
      • rezervi cazare la preț redus, cumperi asigurare și închiriezi mașină.

      Citeşte articolul pentru a afla mai multe despre opțiunile contului eSky.

      Îţi poţi crea un cont ȋn doar câteva momente, fie pe site-ul nostru, fie folosind aplicația eSky. Dacă nu ai deja aplicația, descarc-o pentru a-ţi accesa rezervările oricând și oriunde.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum pot contacta eSky?

      Există trei moduri:

      1. Dacă ai nevoie de asistență în timpul călătoriei, sună la linia de asistență telefonică.

        Numărul de telefon: +48 32 728 30 00.
        Linia de asistență telefonică este disponibilă:
        Luni-vineri ȋntre orele 6:00 - 22:00
        În weekend și în zilele de sărbătoare: 9:00 - 17:00.

      2. Dacă nu călătoreşti ȋncă şi doreşti să ne contactezi în legătură cu o rezervare, conectează-te la contul tău eSky. Astfel ȋţi vei putea gestiona rezervarea și vei găsi toate informațiile de care ai nevoie.
        Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe „Adaugă rezervare”.

        Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        Prin instalarea aplicației eSky, ai acces imediat la toate funcțiile.

      3. Dacă nu călătoreşti, dar doreşti să ne contactezi în legătură cu altceva, te rugăm să foloseşti formularul de contact.
      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Check-in online

    • Când voi primi cartea de îmbarcare și unde o pot găsi?

      Unde găseşti cartea de îmbarcare sau confirmarea depinde de cine te-a contactat: eSky sau direct compania aeriană (citeşte mai multe despre rezervările gestionate de eSky). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion.

      Dacă mesajul este "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană, mesajul este: „Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene".

      Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.

      • eSky sau compania aeriană mă contactează, dar am cumpărat serviciul de check-in de la eSky.

        Cărţile de îmbarcare sau confirmările vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată la rezervarea biletului și vor fi disponibile în contul tău eSky cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a zborului. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

        Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău. Pentru a avea acces instantaneu la gestionarea rezervărilor, instalează aplicația eSky.

        În cazul în care călătoria ta include mai multe zboruri, biletele sau confirmările vor fi puse la dispoziție separat în contul tău eSky și trimise în e-mailuri separate: cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a fiecărui zbor.

        Exemplul nr. 1

        Dacă zburați:

        • din Varșovia către Londra pe 1 Iunie, ora 15:00,
        • din Londra către Varșovia pe 7 Iunie, ora 19:00.

        Veți primi cărțile de îmbarcare sau confirmările

        • pentru zborul din Varșovia către Londra pe 30 Mai, ora 15:00 cel mai devreme (1 Iunie, ora 7:00 cel mai târziu),
        • pentru zborul din Londra către Varșovia pe 5 Iunie, ora 19:00 cel mai devreme (7 Iunie, ora 11:00 cel mai târziu).

        Exemplul nr. 2

        Dacă zburaţi:

        • din Varşovia către Tenerife pe 1 Iunie, ora 09:00, cu un zbor de conexiune ȋn Barcelona pe 1 Iunie, ora 13:00 (zbor Multiline),
        • din Tenerife către Varşovia pe 7 Iunie, ora 12:00, cu un zbor de conexiune ȋn Frankfurt pe 7 Iunie, ora 18:00 (zbor Multiline).

        Veți primi cărțile de îmbarcare sau confirmările:

        • pentru zborul din Varşovia către Barcelona pe 30 Mai, ora 09:00 cel mai devreme (1 Iunie, ora 01:00 cel mai târziu),
        • pentru zborul din Barcelona către Tenerife pe 30 Mai, ora 13:00 cel mai devreme (1 Iunie, ora 05:00 cel mai târziu),
        • pentru zborul din Tenerife către Frankfurt pe 5 Iunie, ora 12:00 cel mai devreme (7 Iunie, ora 04:00 cel mai târziu),
        • pentru zborul din Frankfurt către Varşovia pe 5 Iunie, ora 18:00 cel mai devreme (7 Iunie, ora 10:00 cel mai târziu).

        Dacă au rămas mai puțin de 8 ore până la zborul tău și nu ai primit încă un e-mail cu cărțile de îmbarcare sau confirmarea de check-in, te rugăm să verifici contul tău eSky sau folderul SPAM pentru a te asigura că adresa de e-mail pe care ai furnizat-o atunci când ai făcut rezervarea este corectă. Este posibil ca biletele să fi fost trimise la o altă adresă de e-mail.

        Nu uita: Pentru zborurile care necesită informații suplimentare în formularul de check-in, cărțile de îmbarcare sau confirmările se vor trimite numai dacă informațiile solicitate au fost completate. În cazul ȋn care călătoreşti ȋmpreună cu mai multe persoane, te rugăm să te asiguri că furnizezi detaliile necesare pentru fiecare pasager.

      • Compania aeriană mă contactează

        Dacă efectuezi check-in-ul online pe site-ul companiei aeriene, cartea de îmbarcare va putea fi descărcată imediat după ce ai efectuat check-in-ul, conform instrucțiunilor companiei aeriene.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Este necesar să printez cartea de îmbarcare?

      Pentru a te asigura de ȋmbarcare, descarcă și printează orice carte de îmbarcare sau confirmare de check-in trimisă de eSky sau descărcată din contul tău. Totodată, le poți descărca și salva pe un dispozitiv mobil (smartphone sau tabletă) pentru a le lua cu tine.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Check-in-ul online pas cu pas

      După check-in, vei primi o carte de îmbarcare care ȋţi va permite să urci la bordul avionului. În cazul companiilor aeriene low-cost (de ex: Ryanair, Wizz Air, easyJet), acest lucru este obligatoriu. Lipsa cărții de îmbarcare (printată sau pe un dispozitiv mobil) va duce la perceperea unei taxe la aeroport sau la refuzul îmbarcării.

      Procedura de check-in variază de la o companie aeriană la alta și depinde dacă rezervarea ta este gestionată de eSky sau direct de către compania aeriană (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion.

      Dacă mesajul este: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă mesajul este: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene" - rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană.

      Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.

      • eSky sau compania aeriană mă contactează, dar am cumpărat serviciul de check-in de la eSky.

        Vom efectua check-in-ul în numele tău. Pentru acest lucru, vom avea nevoie de datele tale și ale celor care călătoresc ȋmpreună cu tine.

        • Pe biletul de avion sau ȋn secţiunea „Rezervările mele” din contul tău eSky vei găsi un link către formularul prin care ne poţi transmite datele. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

          Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        • Pentru acces instant la gestionarea rezervărilor, instalează aplicația eSky. Un link către formularul de check-in este inclus, de asemenea, în e-mailul trimis împreună cu biletul de avion.
        • Te rugăm să completezi formularul cât mai curând posibil. Astfel, putem să efectuăm check-in-ul și să-ţi trimitem cărțile de îmbarcare sau o confirmare a check-in-ului imediat ce compania aeriană deschide procedura de check-in.

          Nu uita: dacă informaţiile ne sunt furnizate cu mai puţin de 24 de ore ȋnainte de plecare, este posibil să nu putem efectua check-in-ul.

        • Dacă nu ne furnizezi datele în avans, ȋţi vom reaminti cu 72 de ore înainte de ora programată a zborului. Atunci vei primi o notificare cu un link către formularul de check-in.
        • Cartea de îmbarcare sau confirmarea de check-in va fi disponibilă în contul tău eSky cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a zborului.
        • De asemenea, ȋţi vom trimite cartea de îmbarcare sau confirmarea de check-in cu 24 până la 8 ore înainte de zbor la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o atunci când ai rezervat biletul. Dacă au rămas mai puțin de 8 ore până la zbor și nu ai primit încă un e-mail de la noi, te rugăm să accesezi contul tău eSky și să descarci cartea de îmbarcare sau confirmarea ori să verifici folderul SPAM și să te asiguri că este aceeaşi adresă de e-mail pe care ai furnizat-o atunci când ai făcut rezervarea.
        • Cărţile de îmbarcare sau confirmarea de check-in trebuie să fie printate sau salvate pe un dispozitiv mobil și prezentate la aeroport împreună cu actul de identitate utilizat la check-in.

        Nu uita: În cazul în care călătoria ta include mai multe zboruri, cărțile de îmbarcare sau confirmările vor fi puse la dispoziție separat în contul tău eSky și trimise în e-mailuri separate: cu 24 până la 8 ore înainte de ora programată a fiecărui zbor.

      • Compania aeriană mă contactează

        Vei primi de la compania aeriană toate detaliile pentru check-in-ul online. Check-in-ul trebuie efectuat pe site-ul companiei aeriene, folosind adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în momentul rezervării pe eSky.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Eroare în timpul check-in-ului online

      Ai făcut o greșeală atunci când ai introdus datele pasagerilor pe formularul de check-in sau la check-in-ul online? Anunță-ne cât mai curând posibil folosind formularul nostru de contact.

      Vom verifica și ȋţi vom oferi opțiuni alternative de check-in pentru a ne asigura că vei călători fără probleme.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Unde și cum introduc detaliile pentru check-in?

      Unde și cum furnizezi detaliile tale depinde de cine te contactează: compania aeriană sau eSky (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi-l trimitem împreună cu biletul de avion. Subiectul este "Biletul dumneavoastră electronic". Atunci când scrie: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă rezervarea este gestionată direct de compania aeriană, mesajul pe care îl primeşti va fi: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene".

      Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.

      • eSky sau compania aeriană mă contactează, dar am cumpărat serviciul de check-in de la eSky.

        Vei găsi link-ul către formularul de check-in în două locuri:

        1. în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul de rezervare în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

          Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        2. pe bilet, sub detaliile zborului

        Dacă nu am primit din partea ta informațiile solicitate cu 7 zile înainte de plecare, ȋţi vom trimite un e-mail cu un link către formular ca să-ţi aducem aminte.

      • Compania aeriană mă contactează

        Vei primi informațiile despre check-in-ul online direct de la compania aeriană la adresa ta de e-mail. Va trebui să efectuezi check-in-ul pe site-ul companiei aeriene, introducând informațiile necesare.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Bagaj

    • Cum pot cumpăra bagaje suplimentare?

      Pe eSky, bagajele de cală pot fi achiziționate în momentul rezervării biletului sau după rezervare, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de plecare.

      Pentru a cumpăra bagaje suplimentare, accesează secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

      Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

      Merită să foloseşti aplicația eSky, care ȋţi oferă acces instant la rezervare. Totodată, poți achiziționa bagaje suplimentare folosind formularul de contact.

      Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:

      Ryanair (preț segment zbor/pasager):

      • 10 kg, 1 bagaj 55 x 40 x 20 cm – de la 14 EUR până la 28 de EUR*
      • 20 kg, 1 bagaj 81 x 119 x 119 cm – de la 27 de EUR până la 51 de EUR*

      Wizz Air (preț segment zbor/pasager):

      • 10 kg, 1 bagaj – de la 10 EUR până la 28 EUR*
      • 20 kg, 1 bagaj – de la 16 EUR până la 51 de EUR*
      • 32 kg, 1 bagaj – de la 24 de EUR până la 73 de EUR*

      Pentru informații despre alte companii aeriene, apasă aici.

      * Prețurile sunt stabilite de companiile aeriene și pot varia. Sumele afișate sunt orientative.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Bagaje la cală și bagaje de mână - cele mai importante informații

      Pentru a afla ce ai voie să iei la bord și cum să înregistrezi bagajele la cală, citeşte articolul nostru.

      De regulă, companiile aeriene disting trei tipuri de bagaje - obiecte personale, bagaje de mână (bagaj ȋn avion) și bagaje de cală (bagaje transportate în cala avionului).

      • Obiectele personale sunt întotdeauna incluse în prețul biletului și le poți lua cu tine în avion. Obiectul personal poate fi un rucsac, o geantă de mână sau o geantă mică ce încape sub scaun. Fiecare companie aeriană are propriile limite de mărime și greutate pentru obiectele personale. Din motive de siguranță, lista obiectelor care pot fi luate la bord este strict reglementată.
      • Bagajul de mână poate fi luat la bordul avionului gratuit sau contra cost (în funcție de tarif și de compania aeriană) și poate fi plasat în compartimentul de deasupra capului pe durata călătoriei. Din motive de siguranță, ceea ce poate fi transportat în bagajul de mână este strict reglementat (de exemplu, cantitatea de lichid care poate fi transportată în acest tip de bagaj). Fiecare companie aeriană are propriile limite stricte de dimensiune și greutate.
      • Bagajul de cală este bagajul cu o greutate și dimensiuni mai mari decât bagajul de mână. La companiile aeriene low-cost, precum Ryanair, Wizz Air sau easyJet, acesta este întotdeauna plătit, în timp ce la companiile de linie poate fi inclus în prețul biletului. De asemenea, reglementările ȋţi permit să iei în bagajul de cală obiecte care nu pot fi transportate în bagajul de mână. Acest tip de bagaj este recomandat pentru călătoriile mai lungi. Ca și în alte cazuri, dimensiunile și greutatea bagajelor de cală sunt strict reglementate de companiile aeriene. Bagajele de cală trebuie predate întotdeauna la aeroport companiei aeriene cu care vei călători, înainte de controlul de securitate.

      Pentru a verifica ce poți lua cu tine într-o călătorie sau pentru a achiziționa bagaje de cală, accesează secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Nu ai un cont? Creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe „Adaugă rezervare”.

      Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

      Merită să foloseşti aplicația eSky, care ȋţi oferă acces instant la toate rezervările.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Bagaje și îmbarcare prioritară

      Îmbarcarea prioritară ȋţi permite să eviți cozile.

      Unele companii aeriene low-cost (de exemplu, Ryanair și Wizz Air) oferă, de asemenea, posibilitatea să iei un bagaj de mână suplimentar ca parte a serviciului de ȋmbarcare prioritară. Aceasta nu este o regulă, astfel că ȋţi recomandăm să verifici întotdeauna ce este inclus în serviciu înainte de a-l achiziționa.

      Poţi achiziționa serviciul de ȋmbarcare prioritară atunci când cumperi biletul sau la o dată ulterioară prin intermediul contului tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

      Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

      Pentru acces imediat la contul tău, merită să foloseşti aplicația eSky.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Care sunt limitele de bagaj?

      Limitele bagajelor sunt stabilite de fiecare companie aeriană în parte. Prin urmare, cel mai bine este să verifici cât bagaj poți lua cu tine înainte de a cumpăra biletul.

      • Ai deja bilet, te pregăteşti să călătoreşti și doreşti să verifici cât bagaj poți lua cu tine în avion? Accesează secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky, unde vei găsi toate informațiile de care ai nevoie despre limita de bagaj. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea.Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

        Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        Foloseşte aplicația eSky pentru acces instant la contul tău.

      • Te pregăteşti să cumpări un bilet? Informații despre numărul maxim de bagaje, greutatea și dimensiunile lor pot fi găsite pe formularul de rezervare. Totodată, le poți găsi în articolul nostru.
      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Ce bagaje sunt incluse în rezervarea mea?

      Detaliile privind bagajele achiziționate se găsesc în secțiunea "Bagaje" a biletului electronic. Acestea se aplică fiecărui pasager în parte. De asemenea, le poți verifica în contul tău eSky. După ce te conectezi, selectează "Rezervările mele" și accesează secțiunea "Pasageri". Fiecărei persoane îi este atribuită o limită de bagaje.

      Nu uita: dacă bagajul a fost cumpărat mai târziu decât biletul, vei găsi informații actualizate în contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”. Pentru confortul tău, instalează aplicația eSky.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Rezervările mele

    • Cum plătesc pentru o rezervare?

      Poţi alege metoda de plată în formularul de rezervare. Sunt disponibile mai multe moduri de plată: cu cardul de debit sau de credit, precum și prin plăți instant, acolo unde sunt disponibile.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Unde pot găsi numărul de rezervare eSky?

      Vei găsi numărul de rezervare eSky format din zece cifre pe biletul tău, pe care ţi l-am trimis în e-mailul cu subiectul: "Biletul dumneavoastră electronic". Dacă nu-l găseşti, verifică ȋn contul tău sau folderul SPAM și asigură-te că este aceeași adresă de e-mail pe care ai folosit-o la rezervare.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Doresc să anulez rezervarea. Cum pot face acest lucru?

      Pentru a afla dacă poți anula biletul și obține o rambursare, te rugăm să utilizezi formularul de contact sau să verifici opțiunea de rambursare ȋn contul tău.

      La majoritatea companiilor aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet) nu este posibilă rambursarea unui bilet cumpărat. Companiile aeriene menționează în condițiile de rezervare că biletele nu sunt rambursabile.

      În cazul companiilor aeriene de linie (de exemplu, LOT, Lufthansa, Air France), posibilitatea de rambursare a biletelor este specificată în condițiile tarifare.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum pot verifica statusul rezervării mele?

      Poți verifica statusul rezervării în două moduri. Metoda pe care o alegi depinde dacă ai fost contactat/ă de eSky sau direct de către compania aeriană (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene). Vei găsi informațiile relevante în e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul de avion.

      Dacă se menţionează "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici " - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă rezervarea este gestionată direct de compania aeriană, mesajul pe care îl primeşti va avea următorul conținut: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene".

      Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.

      • eSky mă contactează

        Statusul actual al rezervărilor la companii aeriene și hoteluri, precum și al pachetelor Zbor+Hotel poate fi verificat în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

        Nu uita: Importarea rezervărilor în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        Pentru confortul tău, instalează aplicația eSky. Astfel, vei avea acces instantaneu la contul şi rezervările tale.

        Totodată, în cazul unei modificări de program sau de anulare a zborului, ȋţi vom trimite toate informaţiile la adresa ta de e-mail. Îţi recomandăm să verifici programul de zbor în contul tău eSky cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și să urmăreşti orice mesaj trimis la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o atunci când ai rezervat biletele.

      • Compania aeriană mă contactează

        Poţi verifica statusul actual al rezervării pe site-ul companiei aeriene, autentificându-te cu ajutorul instrucțiunilor furnizate de aceasta. În cazul unor modificări de program sau al anulării zborului, vei primi aceste informații direct de la compania aeriană la adresa de e-mail furnizată în momentul rezervării. Îţi recomandăm să verifici programul de zbor pe site-ul companiei aeriene cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și să urmăreşti toate mesajele trimise la adresa de e-mail furnizată în momentul rezervării biletelor.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum ȋmi pot gestiona rezervarea?

      Modul în care ȋţi poți gestiona rezervarea depinde dacă ai fost contactat/ă de eSky sau direct de către compania aeriană. Vei găsi aceste informații în e-mailul care însoțește biletul tău (află mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene).

      Dacă se menţionează: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici" - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă informaţia este: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene" - rezervarea ta este gestionată direct de compania aeriană.

      Nu uita: Unele companii aeriene low-cost, spre deosebire de companiile aeriene de linie precum LOT sau Lufthansa, nu au relații directe cu alți parteneri (cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau platformele de vânzare a călătoriilor, cum este şi eSky) pentru a-și servi clienţii. Prin urmare, o parte dintre persoanele care cumpără bilete ale companiilor aeriene low-cost pe eSky sunt deservite direct de către acestea.

      • eSky ȋmi oferă asistenţă

        Îţi poți gestiona rezervările prin intermediul contului tău eSky. Pentru a-ţi accesa contul oricând și oriunde, instalează aplicația mobilă eSky. Astfel poţi să:

        • verifici numărul rezervării și statusul acesteia,
        • schimbi datele călătoriei,
        • afli cum să efectuezi check-in-ul online
        • achiziționezi bagaje suplimentare și îmbarcare prioritară,
        • verifici documentele necesare și reglementările de securitate în vigoare în țara ȋn care călătoreşti.
        • verifici condiţiile de viză și să achiziționezi o viză sau ESTA.
        • rezervi cazare la preț redus, să cumperi asigurare și să închiriezi mașină.

        Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare".

        Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        Poți afla mai multe despre contul tău eSky în articolul nostru.

      • Compania aeriană mă contactează

        Gestionarea rezervărilor, informațiile despre programul de zbor actualizat și detaliile de călătorie sunt disponibile pe site-ul companiei aeriene. Compania aeriană va trimite toate informațiile privind opțiunile de gestionare a rezervărilor și metoda preferată de contact direct la adresa de e-mail furnizată la achiziționarea biletelor.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum rezerv (cumpăr) un anumit loc în avion?

      Dacă doreşti să rezervi un anumit loc, de exemplu, lângă fereastră, cu spațiu suplimentar pentru picioare sau lângă persoanele cu care călătoreşti, poți face acest lucru atunci când rezervi biletul pe eSky (disponibil numai pentru anumite companii aeriene) sau utilizând formularul de contact. Dacă foloseşti formularul, te rugăm să ne trimiți informațiile cu cel puțin 24 de ore înainte de plecare.

      Sistemele companiilor aeriene alocă aleatoriu locurile în avion. În cazul ȋn care călătoreşti cu cineva, va trebui să vă gândiți unde veți sta (singura excepție este atunci când un copil călătorește cu un părinte/tutore). Pentru a evita să călătoriţi pe locuri separate, merită să cumpărați locuri selectate în avion.

      Rezervarea unui loc se face contra cost, iar prețul depinde de compania aeriană și de tipul de loc solicitat. Ca răspuns la solicitarea ta, ȋţi vom trimite informații despre disponibilitatea locurilor selectate și prețul acestora.

      Costul acestui serviciu variază între 5 și 25 EUR de persoană (pentru fiecare segment de zbor)*.

      Nu uita: Numărul de locuri disponibile în avion se modifică în mod dinamic și este posibil ca locurile selectate să nu fie disponibile.

      * Prețurile sunt stabilite de companiile aeriene, pot varia și sunt orientative.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum pot cumpăra îmbarcare prioritară?

      Poți achiziționa îmbarcare prioritară atunci când rezervi biletul sau la o dată ulterioară - cu până la 48 de ore înainte de plecare.

      Pentru a face acest lucru, selectează opțiunea relevantă în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai încă un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare".

      Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

      De asemenea, poți instala aplicația eSky pentru un acces și mai ușor la rezervări. Nu uita: Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat și este posibil să nu fie disponibil.

      Exemple de termeni și condiții de achiziție și de utilizare a serviciului:

      • Ryanair (preț pe segment de zbor/persoană):
        ȋmbarcare cu prioritate ȋn avion, un bagaj de mână cu dimensiunile maxime de 40 x 20 x 25 cm plus un bagaj de mână cu dimensiunile maxime de 55 x 40 x 20 cm și o greutate de până la 10 kg - ȋntre 6 şi 36 EUR*.
      • Wizz Air (preț pe segment de zbor/persoană):
        ȋmbarcare cu prioritate ȋn avion, un bagaj de mână cu dimensiunile maxime de 40 × 30 × 20 cm și o greutate de maximum 10 kg, al doilea bagaj de mână cu dimensiunile maxime de 50 × 40 × 23 cm și o greutate de maximum 10 kg - ȋntre 5 şi 60 EUR*.

      * Prețurile sunt stabilite de companiile aeriene și pot varia. Sumele prezentate sunt orientative.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Unde pot găsi informaţii atunci când compania aeriană modifică ora zborului?
      • Dacă rezervarea este gestionată de eSky, verifică programul de zbor din contul tău eSky cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și urmăreşte mesajele primite la adresa de e-mail furnizată atunci când ai cumpărat biletele. Dacă se modifică ora zborului, vei primi un mesaj cu subiectul "IMPORTANT! Schimbare de orar, bilet nr. [numărul rezervării tale]". De asemenea, ȋţi vom trimite un nou bilet cu orele de zbor revizuite și toate informațiile necesare prin e-mail la adresa pe care ne-ai furnizat-o în momentul rezervării.

        Informații despre modificarea orelor de zbor pot fi găsite în contul tău eSky, ȋn secţiunea "Rezervările mele". Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

        Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

        Pentru confortul tău, ȋţi recomandăm să foloseşti aplicația eSky.

      • Dacă rezervarea ta este gestionată de compania aeriană

        Vei primi informațiile despre modificările de program direct de la compania aeriană la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o la rezervarea biletului. De asemenea, poți verifica programul de zbor actualizat pe site-ul companiei aeriene. Îţi recomandăm să verifici programul de zbor pe site-ul companiei aeriene cu 12 ore înainte de ora de plecare programată și să urmăreşti orice mesaj primit la adresa de e-mail furnizată atunci când ai cumpărat biletul.

      • Dacă nu știi cine ȋţi gestionează rezervarea, te rugăm să verifici e-mailul pe care ţi l-am trimis împreună cu biletul. Dacă acesta conține mesajul: "Poți verifica cele mai recente informații despre rezervarea ta aici” - rezervarea ta este gestionată de eSky. Dacă mesajul pe care îl primeşti conține mesajul: "Poți găsi informațiile actuale despre program pe site-ul companiei aeriene" - rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană.

      Poți găsi mai multe informații despre rezervările gestionate de companiile aeriene în articolul nostru.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Nu găsesc confirmarea rezervării mele. Cum ȋi pot verifica statusul?

      Dacă ai nevoie de informații despre statusul rezervării tale, dar nu găseşti confirmarea, te rugăm să accesezi secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Acolo vei găsi toate informațiile despre călătorie. Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare".

      Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

      Pentru confortul tău, ȋţi recomandăm să foloseşti aplicația eSky.

      De asemenea, trimitem confirmarea în e-mailul pe care îl primeşti după ce ai rezervat biletul. Dacă nu găseşti acest mesaj în folderul principal cu mesaje primite, te rugăm să verifici folderul SPAM și să te asiguri că adresa de e-mail pe care ai furnizat-o când ai rezervat biletele este corectă. Totodată, poți retrimite e-mailul care conține biletul tău folosind formularul de pe site-ul nostru.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Modificări ale rezervării

    • Cum pot schimba sau corecta adresa de e-mail pe care am furnizat-o în momentul rezervării?

      Dacă ai introdus o adresă de e-mail incorectă atunci când ai făcut rezervarea (de ex: o literă greşită), te rugăm să ne contactezi telefonic pentru a face modificările necesare:

      Număr de telefon: +48 32 728 30 00.
      Linia de asistență telefonică este disponibilă:
      Luni-vineri ȋntre orele 6:00 - 22:00
      În weekend și în zilele de sărbătoare: 9:00 - 17:00.

      Totodată, poți raporta o eroare folosind formularul de contact.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum pot corecta sau modifica detaliile pasagerilor?

      Dacă doreşti să modifici sau să corectezi datele pasagerilor, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.

      Depinde foarte mult dacă doreşti să modifici detaliile sau doar să le corectezi ușor:

      Modificarea detaliilor pe bilet (de exemplu, transferul biletului către o altă persoană) nu este permisă de majoritatea companiilor aeriene.

      Corectarea detaliilor (de exemplu, o literă greşită ȋn nume sau prenume) este de obicei posibilă, dar confirmarea și costul vor depinde de compania aeriană.

      Orice informație incorectă de pe bilet, cum ar fi

      • greșeală în nume sau prenume,
      • dată de naștere incorectă,
      • titlu incorect (domn/doamnă),
      • tip de pasager incorect (adult/copil),

      trebuie raportată imediat. Vom verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate, ȋţi vom oferi informații privind eventualele costuri și vom contacta companiile aeriene.

      Nu uita: Lipsa caracterelor speciale pe bilet nu este o eroare. Companiile aeriene nu le folosesc în mod deliberat. Literele cu semne diacritice (de exemplu ş, ţ, â) sunt înlocuite cu literele de bază (s, t, a). În acelaşi fel, spațiile și semnele de punctuație din numele de familie cu mai multe părți sunt eliminate.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum pot schimba data zborului?

      Posibilitatea de a schimba data zborului depinde de compania aeriană și, de obicei, se face contra cost.

      • Rezervarea ta este gestionată direct de către compania aeriană

        Pentru a afla dacă poți schimba data zborului, te rugăm să contactezi direct compania aeriană. Aceasta ȋţi va putea spune și care este costul unei astfel de modificări.

        Citeşte mai multe despre rezervările eSky gestionate de companiile aeriene în articolul nostru.

      • Rezervarea ta este gestionată de eSky

        Vom afla dacă modificarea este posibilă și cât va costa. Moduri prin care ne poţi anunţa că doreşti să schimbi data:

        1. Folosind contul tău eSky. Accesează detaliile rezervării și selectează opțiunea "Întreabă despre modificarea sau rambursarea biletului". Dacă nu ai un cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

          Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

          Totodată, pentru a avea acces instant şi uşor la contul tău, instalează aplicația eSky.

        2. Folosind formularul de contact.
        3. Dacă preferi, ne poți suna: +48 32 728 30 00.

      În continuare, vom contacta compania aeriană și te vom anunța dacă modificarea este posibilă, cât costă și care sunt paşii pe care trebuie să-i urmezi.

      Unele companii aeriene low-cost ȋţi vor permite să modifici zborul, ȋnsă contra cost (până la 185 EUR, în funcție de companie), în timp ce unele companii de linie permit acest lucru doar în cazul unor categorii tarifare mai scumpe. Se percepe o taxă de schimbare pentru fiecare persoană și pentru fiecare zbor inclus în rezervare. În cazul în care costul noilor bilete este mai mare, diferența trebuie plătită. Dacă este mai mic, compania aeriană nu va rambursa diferența.

      În unele cazuri, percepem o taxă de serviciu de aproximativ 20 EUR (per pasager), care este inclusă în costul final al schimbării. Te vom informa cu privire la acest lucru înainte de a lua o decizie.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Factură

    • Trimiterea unei facturi

      Dacă doreşti să primeşti factură pentru o rezervare eSky, selectează opțiunea "Vreau să primesc o factură cu TVA" atunci când rezervi un zbor sau o cazare. Aceasta este singura modalitate de a solicita o factură pentru serviciile achiziționate de la noi.

      Vom trimite factura la adresa de e-mail furnizată. Dacă ai solicitat factura şi nu ai primit-o, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum verific statusul plăţii?

      Nu știi dacă ai reușit să plătești rezervarea sau aștepți să fie finalizată? Poţi verifica ușor și rapid în secţiunea "Rezervările mele" din contul tău eSky. Dacă nu ai cont, creează unul și importă rezervarea. Pentru a face acest lucru, introdu numărul rezervării în câmpul dedicat și apasă pe "Adaugă rezervare”.

      Nu uita: Importarea unei rezervări în contul tău funcţionează numai pentru rezervările făcute cu aceeași adresă de e-mail ca și contul tău.

      Vei avea acces ușor și rapid la contul tău dacă instalezi aplicația eSky.

      Dacă preferi, ne poţi ȋntreba despre statusul rezervării tale folosind formularul de contact sau apelând linia noastră telefonică directă: +48 32 728 30 00.

      Linia de asistență telefonică este disponibilă:
      Luni-vineri ȋntre orele 6:00 - 22:00
      În weekend și în zilele de sărbătoare: 9:00 - 17:00.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Cum pot corecta detaliile de pe factură?

      Poți modifica detaliile cumpărătorului (nu ale pasagerului!) ȋn termen de 30 de zile de la cumpărarea unui bilet de avion sau de la rezervarea unei cazări, dar nu în toate cazurile.

      Permitem modificarea detaliilor:

      • de la o persoană fizică la o altă persoană fizică,
      • de la o persoană fizică la o companie.

      Nu este posibilă schimbarea datelor de la o companie la o altă companie sau de la o companie la o persoană fizică.

      Dacă doreşti să modifici detaliile cumpărătorului de pe o factură pentru bilete, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Voi primi factură pentru o asigurare?

      Certificatul de asigurare este un document financiar similar unei facturi. Din acest motiv, nu emitem factură pentru o asigurare. Vei găsi certificatul împreună cu biletul într-un e-mail cu subiectul "Biletul dumneavoastră electronic". Dacă nu-l găseşti, verifică ȋn contul tău sau folderul SPAM și asigură-te că adresa de e-mail pe care ai folosit-o la rezervare este corectă.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Altele subiecte

    • Suma rambursată este mai mică decât totalul rezervării mele. De ce?

      Valoarea rambursării depinde de serviciile achiziționate împreună cu biletul și de hotărârea companiei aeriene cu privire la această rambursare. Suma menționată nu include, printre altele: taxa de serviciu și serviciile suplimentare achiziționate pe eSky.

      În unele cazuri, companiile aeriene rambursează banii pentru rezervările anulate în mai multe părți. De exemplu: pentru fiecare pasager dacă rezervarea a inclus un număr mai mare de persoane sau dacă a conţinut servicii suplimentare furnizate de compania aeriană (bagaje suplimentare, rezervări de locuri etc).
      Află mai multe despre ce este inclus într-o rambursare.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Când și cum voi primi banii ȋnapoi pentru un pachet Zbor+Hotel anulat?

      Conform legii, rambursarea poate dura până la 14 zile. Rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată. După ce ai solicitat rambursarea, ȋţi vom trimite un e-mail cu toate detaliile.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!
    • Ce este eSky Wallet și care sunt beneficiile sale?

      eSky Wallet este un portofel electronic care ȋţi permite să primeşti bani ca parte a campaniilor promoționale pentru a-i folosi pe eSky sau pentru a primi o rambursare rapidă pentru o rezervare de avion neutilizată.

      Îl poți folosi numai după ce ai primit un mesaj din partea noastră cu opțiunea de a alege această formă de rambursare sau prin participarea la campanii promoționale.
      Află mai multe despre eSky Wallet.

      Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
      Consider că acest articol:
      Vă mulțumim pentru feedback!

    Formular de contact - serviciul de rezervări

    Obţineţi ajutorul nostru cât se poate de repede! Selectaţi categoria potrivită şi furnizaţi informaţiile necesare.

    Program Serviciu Clienţi:

    Luni - Vineri: 07:00 - 22:00

    Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

    Cum vă putem ajuta?

    Pentru solicitări urgente, vă rugăm să ne contactați telefonic