Meniu

Blue Air

Advertisement

Vezi oferte la zboruri pe eSky

Tarif pentru 1 adult, dus-întors

Advertisement

Aflați mai multe despre Blue Air

Blue Air

Blue Air şi-a ȋnceput activitatea în 2004 şi ajuns să opereze peste 100 de rute în Belgia, Cipru, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Israel, Italia, Marea Britanie, Norvegia, Portugalia, România, Suedia şi Spania. Compania avea 9 baze operaționale, în Alghero, București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Larnaca, Liverpool şi Torino.

Blue Air era certificată IATA Operational Safety Audit (IOSA) din partea International Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepționale de operare şi era membru cu drepturi depline IATA.

BlueAir_B-737

Destinații

Blue Air opera peste 100 de rute şi crea conexiuni între cele mai importante orașe din Europa și Orientul Mijlociu.

De la București la: Bacău, Barcelona, Birmingham, Bordeaux, Bruxelles, Castellon*, Catania, Copenhaga, Cluj-Napoca, Köln, Dublin, Florența, Glasgow, Hamburg, Helsinki, Iași, Larnaca, Lisabona, Liverpool, Londra, Lyon, Madrid, Malaga, Milano, Napoli, Nisa, Oradea, Oslo, Paris, Roma, Stockholm, Stuttgart, Tel Aviv, Torino, Valencia

De la Bacău la: Bologna, Bruxelles, București, Dublin, Liverpool, Londra, Madrid, Milano  Roma, Torino

De la Cluj-Napoca la: București, Dublin, Liverpool*, Tel Aviv*

De la Iași la: Barcelona, Bruxelles, București, Köln, Londra, Milano, Munchen, Paris, Roma, Torino

Din Larnaca spre: Atena, Birmingham, București, Londra, Salonic

Din Liverpool spre: Alicante, Bacău, București, Cluj-Napoca*, Malaga, Roma

Din Alghero spre: Roma

De la Sibiu la: Stuttgart

Din Torino spre: Alghero, Bacău, București, Bari, Catania, Iași, Lamezia Terme, Lisabona, Londra, Madrid*, Napoli, Paris, Pescara, Reggio Calabria, Sevilla, Stockholm, Trapani*

*Curse oprite la 31 octombrie 2018.

Bagaje

Indiferent de pachetul tarifar ales, pasagerii aveau dreptul la un singur bagaj de mână care nu putea depăși 10 kg și dimensiunile de 55 x 40 x 20 cm. Dimensiunile bagajelor includeau toate accesoriile (roți, mânere, buzunare exterioare etc.). Doar un singur bagaj era acceptat per pasager. Poșeta/borseta și aparatura electronică (aparat foto, laptop, iPad, etc.) trebuiau introduse în acest bagaj. Excepție făceau produsele cumpărate din magazinele Duty Free din aeroport care erau prezentate la îmbarcare și erau acceptate separat.

Fiecare pasager avea dreptul la maximum patru piese de bagaj de cală cu dimensiunile de până la 100 x 80 x 30 cm. Greutatea maximă admisă pentru bagajul de cală era de 20 sau 32 de kilograme pe o piesă de bagaj, în funcție de pachetul tarifar ales (Classic, respectiv Premium). Greutatea bagajului nu putea fi cumulată între două sau mai multe persoane.

Clase tarifare

Blue Air punea la dispoziție o gamă de tarife menite să satisfacă nevoile fiecărui pasager. Astfel, pasagerii puteau alege una dintre următoarele trei categorii de tarife:

  • Light – beneficiau de cel mai mic tarif disponibil, de check-in gratuit și de un bagaj de mână gratuit, de 10 kg.
  • Classic – pe lângă beneficiile menționate anterior, pasagerii mai beneficiau și de un bagaj de cală gratuit, de 20 de kg, loc rezervat (cu excepția locurilor cu extra leg room) și de 50% reducere din taxa de modificare a datei de zbor sau a rutei.
  • Premium – beneficiau de cel mai mic tarif disponibil, de check-in gratuit, de un bagaj de mână gratuit, de 10 kg, de un bagaj de cală gratuit, de 32 kg, taxă de schimbare gratuită pentru dată sau rută, loc rezervat (inclusiv extra leg room), cât și mâncare gratuită, disponibilă pe majoritatea zborurilor.

Check-in online

Acest serviciu era disponibil pentru toate zborurile, cu excepția celor cu plecare din Constanța, Lisabona, Palma de Mallorca, Oradea, Timișoara, Tel Aviv.

Serviciul de check-in online era disponibil cu 30 de zile înainte de data plecării și cu până la 12 ore înainte de plecare. De reținut că dacă rezervarea biletului de avion era modificată, check-in-ul trebuia să refăcut. De asemenea, aceste modificări puteau fi efectuate cu până la 4 ore înainte de ora programată a zborului, caz în care check-in-ul trebuia făcut la aeroport.

Serviciul de check-in la aeroport era gratuit, indiferent de ruta pe care se călătorea.

Flotă

Flota Blue Air era formată din 30 de aeronave, Boeing 737, seria 737-300, seria 737-400, seria 737-500, seria 737-700 și seria 737-800, având capacități între 126 și 189 de locuri.

În 2017, compania anunțase comanda pentru 12 avioane de tipul Boeing 737 MAX 8, care urmau să intre în flotă începând cu Q2, 2019.

Hub

Hub-ul principal era Aeroportul Internațional Henri Coandă, care se află la 16,5 km distanță de centrul orașului București.

Există trenuri care leagă Aeroportul Internațional Henri Coandă de Gara de Nord din București. Pasagerii pot ajunge la CFR "Airport Stop" cu autobuze cu plecare de la Terminalul Sosiri.

Aeroportul oferea o gamă largă de servicii, precum: Rent-a-car, frizerie, ambalare de securitate pentru bagaje, cărucioare pentru bagaje, acces la internet, schimb valutar, farmacie, oficiu poștal, bancă și ATM, magazine, baruri și restaurante, transfer hotel și capelă.

Blue Air mai avea baze operaționale și în Bacău, Cluj-Napoca, Constanța (România), Alghero, Torino (Italia), Larnaca (Cipru) și Liverpool (Regatul Unit), fiecare dintre acestea reprezentând un punct important în ceea ce privește transportul aerian. 

Mese

Blue Air le oferea pasagerilor opțiunea de a achiziționa meniuri calde, proaspete și delicioase pentru un confort sporit ȋn timpul zborului. Meniurile puteau fi rezervate cu până la 12 ore înainte de zbor. Meniurile erau disponibile pe majoritatea rutelor, însă, pentru o informare corectă, era recomandat să se verifice site-ul companiei. Aceste meniuri constau în: mic dejun cu specific românesc / englezesc și masa de prânz / cină (vegetariană, de curcan / de carne de vită și legume).

Servicii opționale

Împreună cu biletul de avion Blue Air, pasagerii puteau achiziționa și serviciul de transfer cu autobuzul. Transferul era disponibil de la Constanța sau Brașov, la Aeroportul Otopeni și retur.

Totodată, pe zborurile interne din România, pasagerii Blue Air beneficiau și de alte servicii gratuite, precum posibilitatea de a transporta, pe lângă bagajul de mână de 10 kg, și de un bagaj de cală gratuit, de 20 de kg, și un snack oferit în timpul zborului.