Suntem mândri că eSky a câștigat atât încrederea clienților fizici, cât și a celor business. Realizările noastre sunt oglindite în numeroasele premii și premii de onoare pe care le-am primit de la organizațiile din industria turismului, de la liderii media și de la partenerii noștri.
eSky.pl S.A. a primit titlul de Great Modernizer of Poland 2017. Premiul este acordat companiilor de către Institutul European de Afaceri într-o competiție organizată anual din 2005.
Compania eSky a primit titlul Business Cheetah 2017 din partea Institutului European de Afaceri. Titlul a fost acordat companiilor care și-au crescut valoarea de piață cu cel puțin 10 la sută.
Compania eSky a primit o distincție din partea Amadeus pentru inovația și contribuția deosebită la dezvoltarea produselor Amadeus în Polonia.
Pentru al doilea an consecutiv, eSky Bulgaria a fost recunoscută drept Cea Mai Bună Aplicație la festivitatea anuală eComm Awards.
Platforma eSky a luat locul 1 la 3 categorii în urma unui vot online la e.Comm Awards Bulgaria: Cel mai bun Design și UX, Cea mai Bună Aplicație Online și Cea mai Bună Pagină de E-commerce. Premiile e.Comm sunt distincțiile principale pentru serviciile de e-commerce din Bulgaria.
eSky a fost recunoscut ca TOP AGENT pentru performanțele incredibile pe parcursul a cinci ani de cooperare cu QATAR Airlines. Acest premiu este o confirmare a noastră ca unul dintre TOP 5 parteneri ai QATAR Airlines în Polonia.
eSky a fost recunoscut cu locul 1 în competiția ekomersy 2017, în categoria Dezvoltare Internațională, în urma voturilor utilizatorilor de internet și a juriului concursului. Premiul a fost înmânat de către Fundacja Polak 2.0.
Aplicația mobilă eSky a primit premiul Good Design 2017 în categoria Servicii, din partea Instytut Wzornictwa Przemysłowego (Institutul de Design Industrial). Juriul a apreciat utilitatea și practicabilitatea aplicației eSky, care permite planificarea rapidă și ușoară a călătoriilor.
eDestinos din Brazilia a câștigat locul 3 pentru Cea Mai Bună Agenție de Turism Online, organizat de Latam Airlines. Criteriul de departajare a fost volumul de vânzări de pe piața braziliană.
eSky Bulgaria a primit locul 1 în categoria OTA (Online Travel Agency). Premiile APG Airlines sunt o ceremonie anuală prin care sunt recunoscute cele mai bune agenții de turism care vând biletele companiei AGP.
Aplicația eSky a câștigat categoria M-commerce, unde au mai concurat soluțiile oferite de TUI Polonia, Itaka și Empik. Victoria eSky s-a datorat nu numai voturilor juriului, dar și sprijinului utilizatorilor mulțumiți care au votat pentru ea.
eSky a triumfat în competiția 2016 RE:Branding of the year. Am fost nominalizați pentru acest premiu în urma procesului de rebranding total prin care am trecut în anul 2016, care a inclus revoluționarea vizualurilor și logourilor noastre.
eSky a primit locul 2 în categoria celor mai profitabile agenții de turism în 2017, contribuind la o imagine și mai bine conturată pe piața românească de turism.
Compania eSky primește locul 3 în categoria Cea Mai Bună Agenție de Turism Online din România în 2017. Premiul a fost acordat la Romanian Top Hotel Awards Ceremony, un eveniment anual de prestigiu din industria turismului.
eSky's Bulgaria a fost numită „Cea Mai Bună Agenție de Turism Online din Bulgaria”. Premiul a fost acordat datorită numărului de bilete ale companiei Turkish Airlines vândut în 2016.
Compania eSky a fost recunoscută pentru serviciile remarcabile pentru clienți, primind locul 1 în categoria Cel Mai Bun Serviciu Pentru Clienți din partea ExTempore, o companie specializată în trainingul departamentului de servicii cu clienții.
În 2016, eSky a câștigat locul 3 în categoria „Proiecte Speciale”, pentru campania „eSky Live”, desfășurată în parteneriat cu o revistă renumită pentru femei.
Aplicația mobilă eSky primește încă un binemeritat loc 1, de data aceasta din partea Etravel Awards. Designul elegant, viteza afișării ofertelor și simplitatea și siguranța efectuării plății au fost factorii decisivi în acordarea acestui premiu.
eSky's Bulgaria a fost numită „Cea Mai Bună Agenție de Turism din Bulgaria”. Premiul a fost acordat datorită numărului de bilete ale Turkish Airlines vândute în 2015.
Compania eSky Bulgaria a fost recunoscută de două ori de către APG Airline Awards. Cele două premii au fost în categoriile Cel Mai Bun Agent AGP Airlines și Cel Mai Bun Agent China Southern Airlines.
În 2014, eSky primește locul 3 în categoria Cel Mai Bun Site Românesc de rezervări Online. Criteriile de evaluare au inclus uzabilitatea siteului, designul, viteza și ușurința cu care utilizatorii pot face rezervări, cât și securitatea sistemului de plată.
În 2015, eSky primește locul 2 ca una dintre cele mai populare agenții de bilete de călătorie, recunoscut de Romanian Digital Travel Awards.
Blogul eSky primește un binemeritat loc 1 la Webstock Awards 2015, fiind apreciat stilul natural și onest de comunicare, cât și informațiile utile oferite de consultanții noștri de călătorie.
Compania eSky este numită a doua cea mai profitabilă agenție de turism, consolidându-și poziția ca partener de încredere pe piața online românească de călătorii.
eSky Bulgaria a primit locul 1 în categoriile Piața Online și Afiliați, în ediția din 2014 a concursului. Forbes eVolution Awards este un concurs de prestigiu, unde câștigătorii sunt selectați de către CEO ai celor mai mari companii din industriile de e-commerce, IT și inovație din Bulgaria.
Travelport, un suporter important din industria turismului, a acordat premiul de Cea Mai Bună Agenție Online a Anului pentru 2014 companiei eSky. Acest premiu a reflectat succesul pe care eSky l-a atins de la momentul lansării, întrucât agenția a primit numeroase premii de-a lungul anilor pentru rezultatele impresionante.
În 2014, eSky primește locul 3 în categoria Cel Mai Bun Site de Rezervări Online. Criteriile de evaluare includ utilitatea siteului, designul, viteza și rapiditatea cu care se pot face rezervările, cât și siguranța sistemelor de plată.
Blogul eSky câștigă un binemeritat loc 1 la Webstock Awards 2014, dovedint că audiența apreciază stilul de comunicare natural și onest, cât și informațiile utile oferite de către consultanții noștri de călătorie.
Creșterea rapidă și rezultatele financiare foarte bune obținute în 2012 au garantat companiei eSky locul 34 în topul „Technology Fast 50 Central Europe 2012” Deloitte și locul 5 în categoria „Big 5” - care nominalizează cele mai bune cinci companii ale acestui concurs de prestigiu.
Pagina eSky Facebook a primit locul 3 la Etravel Awards - juriul a evaluat în special elementele vizuale, tipul de informații și rapiditatea comunicării cu clienții prin comentarii.
În 2013, Travelport acordă eSky încă un premiu pentru performanțele incredibile, o distincție pe care compania a primit-o și în 2010 și 2012.
Platforma eSky a fost recunoscută în categoria e-business. În justificarea deciziei, juriul a pus accent pe faptul că eSky a demonstrat abilități incredibile de inovație în piață, a căror dovadă este, printre altele, o creștere în vânzări de 147 la sută.
Pentru a treia oară, compania a fost prezentă în clasamentul magazinelor online al portalului Money.pl, în cooperare cu “Gazeta Wyborcza” și platforma wyborcza.biz.
eSky a primit onoarea „Cel mai bun debut pe internet în anii 2010/2011” din partea agenției de turism Neckermann.
Compania eSky a fost printre nominalizații Diamond of Forbes. Clasamentul a luat în considerare companiile care și-au crescut valoarea în cel mai rapid ritm în ultimii ani. Compania eSky s-a clasat pe locul 45 dintre companiile cu un venit de 250 de milioane de zloți polonezi.
Karolina Wróż de la eSky Help Desk a fost numită locul 1 în concursul pentru Telemarketerul anului, în categoria Help Desk. Acest premiu dovedește că utilizatorii noștri se pot baza pe servicii de cea mai înaltă calitate și de ajutor profesionist.
eSky a primit onoarea din partea Travelport, ca cel mai bun client care operează pe piața europeană în țările în care este prezentă.
eSky a câștigat locul 3 în Top Business, la categoria „comerț cu amănuntul, cu excepția vehiculelor și a motocicletelor”. De asemenea, a câștigat locul 2 în Top Business, sub categoria „comerț cu amănuntul și folosirea departamentelor dedicate sau a Internetului”, fiindu-i recunoscută expertiza în domeniul afacerilor online.
Platforma eSky a fost recunoscută în rândul Celor Cinci - „Big 5” - și a fost compania poloneză cu cea mai bună clasare din acel an, situându-se pe locul 3. În același timp, compania a luat locul 30 în topul principal Deloitte, „Technology Fast 50 Central Europe 2012”.
În 2012, Travelport acordă eSky un nou premiu pentru performanțele extraordinare, o distincție pe care eSky a mai primit-o și în 2010.
eSky a fost plasat pe locul 3 în clasamentul săptămânalului „Wprost” și al portalului web Money.pl. Criteriile clasamentului au fost: calitatea ofertelor și a serviciului pentru clienți, funcționalitățile privind navigarea pe site și diferite elemente tehnice care influențează aspectul general și operativitatea paginilor web.
Companiei eSky îi este acordată diplomă de excelență pentru cea mai bună rată de conversie pentru asigurările de călătorie în 2011.
Portalul eSky a primit titlul celui mai popular portal online de tursim în clasamentul publicației bilunare “Wiadomości Turystyczne” și a companiei de cercetare Gemius.
La numai doi ani după intrarea pe piața românească, Travelport premiază eSky pentru performanțele incredibile de business, confirmând succesul pe care eSky l-a înregistrat într-o perioadă scurtă de timp.
Numai la un an de la lansarea pe piața românească, eSky primește premiul Online Rising Star din partea Travelport, pentru performanțele în continuă creștere, confirmându-se, astfel, succesul pe care eSky l-a înregistrat într-o perioadă scurtă de timp.
eSky s-a alăturat clubului Gazelle of Business în 2010. Este premiul acordat companiei de dimensiuni medii cu cea mai rapidă creștere. Premiile Gazelle of Business sunt acordate de către bordul editorial al publicației „Puls Biznesu” și a companiei Coface Polonia.