Meniu

Rezervarea biletului de avion

Rezervarea biletului de avion

În acest pas din cadrul procesului de rezervare a unui bilet de avion aveți acces la informații complete despre:

  • aeroporturile de plecare și de sosire, dar și cele de tranziție, acolo unde este cazul;
  • timpul de zbor și durata escalei, acolo unde este cazul;
  • ​tariful detaliat pentru rezervarea dvs.: biletul de avion, taxele pentru servicii opționale, taxa de tranzacție.

Opțiuni suplimentare pe care le puteți alege pentru călătoria dvs.:

  • preferințe pentru masa la bord: în cazul rezervărilor la companii aeriene de linie;
  • tipul bagajului și cantitatea;
  • prioritatea la îmbarcare;
  • loc în avion cu spațiu suplimentar pentru picioare.

Atenție: majoritatea acestor opțiuni suplimentare pot fi alese contra cost. Tariful pentru fiecare serviciu suplimentar variază în funcție de compania aeriană care operează zborul.

Finalizarea rezervării
După ce verificați toate detaliile zborului care vă interesează, introduceți datele pasagerilor (fără diacritice*), apoi alegeți metoda de plată pe care o preferați:

  • prin card de credit;
  • prin transfer bancar.

Rețineți!
În cazul companiilor aeriene low-cost, pentru bagajul de cală se plătește o taxă, în timp ce la operatorii de linie bagajul este inclus în prețul biletului de avion (cu mențiunea că fiecare companie își stabilește propriile reguli, inclusiv limitele de greutate pentru bagajul de cală).

După completarea tuturor câmpurilor despre pasager(i) și datele de contact și după ce ați ales metoda de plată, introduceți informațiile despre plată și plătitor.
Citiți Termenii și condițiile, dar și Condițiile de rezervare, apoi bifați căsuța corespunzătoare conform căreia acceptați acești Termeni.
Pentru a finaliza o rezervare, apăsați butonul „Rezervați”.
*Când completați datele rezervării, nu folosiți diacritice: ă, î, ș, ț,â. Toate companiile aeriene acceptă rezervări completate fără diacritice.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!